![]() |
Dahab - Egypte
Heeft iemand ervaring met het Egyptische Dahab?
|
Waar ligt het in Egypte? Ik ben in mei in Hurghada geweest dat was super. Het is niet echt een toeristische plaats denk ik toch?
|
Vriendin van mij is er geweest. Maar ik geloof dat je daar niet zoveel aan hebt. :p
|
Je kunt er heel goed duiken..
Met yorin travel zijn ze er geweest--> kijk eens op de site. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik ga dinsdag naar Hurghada..Alleen heb ik van verschillende mensen gehoord dat het snorkelen er heel gevaarlijk kan zijn.
Een vriend van mijn broer (zanger van de Shenanigans) is daar een tijd geleden geweest en toen hij bovenkwam van het snorkelen/duiken kwam er ineens allemaal bloed uit zijn oor. Hij werd ziek en twee weken later leek het allemaal goed en over te zijn. Maar nu, een hele tijd later, heeft hij weer precies hetzelfde, maar dan veel erger. En het is behoorlijk ernstig. Zijn er meer mensen geweest, maar hebben die niks ernstigs meegemaakt? Het klinkt dom, maar van de twee mensen waarvan ik heb gehoord dat ze er geweest zijn, heb ik gehoord dat ze ernstig ziek zijn geweest..:S |
Citaat:
|
ik zou niet gaan, veels te gevaarlijk :eek:
|
Citaat:
Dit ziet eruit alsof hij zijn oren niet goed heeft weten te klaren en door de druk zijn gehoor heeft beschadigd. Dit zal net aan het water oid gelegen, maar dus aan de persoon zelf. Laat jezelf altijd ff checken door de arts voor je gaat duiken. En snorkel/duik nooit als je verjouden bent et cet. (Niet lullig bedoeld overigens) |
Citaat:
je bent gewoon jaloers. |
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk hoef ik alleen nog maar te eten en buikdanseressen te betalen ;) Cheap, cheap - bijna Thaise prijzen. (y) |
Twee jaar geleden ben ik naar Egypte gegaan. Van Cairo tot het zuiden. We zijn er gaan snorkelen in de Rode Zee, je kan er zeer mooie vissen en koralen zien. Maar als je snorkelt moet je wel niet te diep gaan want een slok water in je mond en je bent er niet goed van. Een jongen die mee was kreeg een slok binnen door een opkomende golf en is ter plekke flauw gevallen, gelukkig was er onmiddellijk hulp, maarja dat kan overal gebeuren he. Ook is er 2 jaar geleden een collega van mijn pa in de Rode Zee gestorven omwille van slokken teveel water en omdat het zoutgehalte er vrij hoog is is het des te gevaarlijker voor ademtekort. Ik vermoed dat Dahab daar niet mee te vergelijken is maar je moet alleszins altijd opletten als je gaat snorkelen of duiken.
|
Citaat:
|
Citaat:
:o Ik heb in totaal 4 slokken binnen gekregen. Schijt aan. Zonde als je daardoor niet dieper durft. |
Citaat:
Gadverdamme. Die buikdanseres zou ik laten zitten. Wij hadden een aantal feesten en daardoor vond zij het nodig om op elk feest haar dikke buik te laten zien. En dan met al dat vet schudden. Gadverdamme. Ook als we naar een cafeetje gingen moest zij weer onze avond verneuken.(n) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32. |