![]() |
met drank op straat
Hey mensen,
Ik weet niet precies of dit topic hier moet, maar anders moeten de mods het maar ff verplaatsen... Wat ik ff wou weten/vragen.. Na welk tijdstip mag je niet meer met drank over straat? Ik heb gezocht op google, maar kon niets vinden :( Verder zou ik ook niet echt weten waar ik zou moeten zoeken. Alvast bedankt :cool: |
vraag het aan meneer agent
|
je mag sowieso niet drinken op straat
met drinken bedoel ik dan alcohol houdende drank |
Zie reply hierboven.
|
De Kantine ---> Werk, Geld & Recht
|
openbaar drankgebruik mag niet volgens mij
|
Helemaal niet
|
Maar houdt dat dan ook in dat je niet met je dronken kop naar huis mag fietsen :| Dat vind ik namelijk nogal raar... En je gaat voor 2 kilometer ook geen taxi bestellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij mag het wel maar zal het waarschijnlijk alleen doen bij overlast of gevaar in het verkeer. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb trouwens wel eens bijna een bekeuring gehad omdat ik een bevel van de politie om te stoppen niet opvolgde. Maar ik was gewoon te zat om te reageren :o |
Citaat:
|
jullie begrijpen me ff verkeerd :P
Ik bedoel, ik heb de drank in een tas zitten... Er is dan een tijdstip dat het niet meer mag, drank vervoeren over straat. Maar ik kan nergens vinden, welk tijdstip dat is.. |
Verboden om een afgesloten fles drank in een tas te vervoeren...?
|
afgesloten mag je het altijd vervoeren hoor :-s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is wel zo dat je in bepaalde gebieden (straten) na zonsondergang bepaalde dingen niet op zak mag hebben, maar dat kun je navragen bij de politie... |
Nee klopt je mag eigenlijk niet dronken op de fiets. Want je bent dan onder invloed. En als de politie je een blaastest laat doen en je hebt teveel gedronken krijg je een rijontzegging op alle dingen waar je mee moet sturen. Dan kan je alleen nog maar lopen of met het openbaar vervoer. Hoe ik dit allemaal weet: Iemand die ik ken had woensdag zijn praktijkexamen voor de auto. En hij was zaterdag nacht ook gesnapt en moest blazen. Hij heeft dus een rijontzegging gekregen omdat ie dronken op zijn fiets zat. En het examen ging dus niet door. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Auto: max 0.5 promille Straat: max 0.8 promille |
je mag nooit drinken op straat, ik en een paar vrienden zijn bijna betrapt door 2 politie agenten voordat we naar disco gingen.. maja gelukkig alles al opgedronken :)
|
Er mag wel meer niet echter gebeurd het vaak gewoon hoor :)
In het bos met vrienden een kampvuurtje maken en chips mee en bier , perfectttttt :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |