![]() |
Hoe slaap jij?
Op je rug, op je buik, op je linker/rechter zij?
In een pyama, ondergoed of naakt? Onder een dekbed, deken of laken? Op 1 kussen of meerdere? Alleen, naast iemand, of tussen 2 personen in? Lang of kort? Vast of niet? Luidruchtig of stil? shoot |
met mijn ogen dicht
|
zo bijzonder...
|
op mijn buik (geloof ik) haha maar ik draai nogal veel In een pyama, ondergoed of naakt? in mijn lekkere zachte satijnen pyama :) Onder een dekbed, deken of laken? onder een dekbed, als het nog veel warmer wordt alleen onder een laken Op 1 kussen of meerdere? 1tje Alleen, naast iemand, of tussen 2 personen in? alleen Lang of kort? ik lig lang in bed maar slaap altijd kort :s Vast of niet? vast Luidruchtig of stil? stil haha, hoezo luidruchtig :confused: |
In een twijfelaar. In de winter onder een dekbed, in de zomer onder een laken. Als het koud is heb ik een pyama aan, als het niet zo koud is een nachthemdje. Zo'n jurkje-ding meestal. Ik slaap altijd op mn rug of op mn zij, alleen, stil en ik kan heel lang slapen :)
|
Op je rug, op je buik, op je linker/rechter zij? Linker of rechterzij
In een pyama, ondergoed of naakt? Afhankelijk van de temperatuur Onder een dekbed, deken of laken? Dekbed Op 1 kussen of meerdere? Eentje Alleen, naast iemand, of tussen 2 personen in? Alleen Lang of kort? Lang Vast of niet? Vast Luidruchtig of stil? Luidruchtig en bewegelijk |
Op je rug, op je buik, op je linker/rechter zij? al draaiend
In een pyama, ondergoed of naakt? naakt of boxer Onder een dekbed, deken of laken? dekbed Op 1 kussen of meerdere? 1 Alleen, naast iemand, of tussen 2 personen in? alleen en als mijn vriendin blijft "slapen" naast iemand Lang of kort? ligt eraan den gemiddeld 7 uurtjes Vast of niet? ja heel vast Luidruchtig of stil? geen idee, want als ik naar mezelf wil luisteren word ik wakker |
Citaat:
|
Citaat:
nouja, ik snurk en praat niet in mijn slaap ;) |
Citaat:
Ik heb altijd een pyamabroek aan. Onder een dekbed 2 kussens alleen vast stil. |
ik slaap op mn buik, met mn armen onder me getrokken.
heb pyama aan, t-shirtje met kort broekje alleen, met een kussen, lang, vast en stil |
Op mijn zei, hoofd op me arm op twee kussen, zo vast als een rots en volgens mij houd ik redelijk mijn smoel als ik slaap :)
|
Op je rug, op je buik, op je linker/rechter zij? Ik val op m'n zij in slaap en wordt op m'n buik liggend wakker. Verder draai ik heel de nacht
In een pyama, ondergoed of naakt? pyama in de winter, nachtjurkje in de zomer Onder een dekbed, deken of laken? dekens in de winter, laken in de zomer Op 1 kussen of meerdere? 1 Alleen, naast iemand, of tussen 2 personen in? alleen Lang of kort? lang Vast of niet? Van geluiden word ik nooit wakker, maar zodra er iemand op m'n kamer komt schrik ik wakker. Allebei dus een beetje Luidruchtig of stil? Luidrucht. Ik heb grote gesprekken met mezelf als ik slaap. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ondergoed Dekbed 3 kussens :o alleen kort niet vast, van elk klein geluidje word ik wakker stil |
Citaat:
- In een boxer. - Onder een deken. - Op 2 kussens. - Alleen. - Kort. - Vast. - Verschilt. Ik krijg wel eens te horen dat ik met m'n gesnurk de rest uit z'n slaap houd, maar vaak ben ik ook gewoon normaal stil. |
-buik In een pyama, ondergoed of naakt? -winter: pyama zomer: nachthempje Onder een dekbed, deken of laken? -winter: dikke dekens zomer: dunne deken/laken Op 1 kussen of meerdere? -1 kussen Alleen, naast iemand, of tussen 2 personen in? -alleen Lang of kort? -zo lang mogelijk Vast of niet? -meestal wel vast Luidruchtig of stil? -ik praat altijd ofzo :s en ik beweeg heel veel |
Citaat:
-in een pyama of nachtjapon meestal - onder een dekbed, maar als het te warm is alleen onder de dekbedhoes -op 1 kussen -Alleen -de bedoeling is lang, maar meestal kort -hangt af van hoe lang ik al slaap.. Rond een uur of 5 slaap ik door alles heen, maar soms wordt ik van alles wakker. -Stil, maar ik heb wel eens mensen geslagen in mijn slaap. |
Citaat:
ligt aan het weer en zo... dekbed en quilt 1 kussen alleen liefste lang.. meestal kort ik slaap best vast.. ik weet het niet.. heb wel eens gehoord dat ik soms hele verhalen lig te vertellen in mijn slaap.. |
- linker of rechterzij
- vaak hand onder me hoofd - stil denk ik - in een seksie boxer en hemdje of shirt - in een 1-persoonsbed - 1 vlokkenkussen - in me eentje - half onder de deken - best lang - redelijk vast, maar ik heb wel vaak bewuste dromen :cool: beetje foute volgorde, maar agh |
Op mn rechter zij, maar ik word wakker op mn buik
in mn boxer onder een dekbed op 1 kussen alleen lang (als ik de mogelijkheid heb) vast stil |
Op je rug, op je buik, op je linker/rechter zij? meestal buik /zij maar dat verschilt heel veel
In een pyama, ondergoed of naakt? nachthemd :D Onder een dekbed, deken of laken? dekbed Op 1 kussen of meerdere? meestal 2 Alleen, naast iemand, of tussen 2 personen in? alleen Lang of kort? (te) kort Vast of niet? heel licht Luidruchtig of stil? meestal stil maar beweeg wel veel |
- buik of op mn zij
- naakt, of het moet echt heel koud zijn - onder een dekbed, alleen als het erg warm is onder een laken - op 1 kussen - alleen - kort - soms vast, soms niet.. - luidruchtig, aangezien ik nog wel eens wil praten in m'n slaap ;) |
Ik slaap altijd half op mn buik, half op mn zij, met mn armen onder mn lichaam. Links of rechts wisselt. Als het erg koud is heb ik een pyjama aan, anders alleen een hemdje of een nachtjapon. Onder een dekbed, dubbel in de winter en enkel in de zomer, en als het erg warm is onder een laken. Aleen in een eenpersoonsbed, met een vlokkenkussen, zo lang mogelijk en redelijk vast. Ik snurk niet en ik praat ook niet in mn slaap. Dromen doe ik wel, en ook nog zo dat ik ze de volgende dag kan herinneren, en dan verveel ik iedereen met de meest idiote verhalen over wat ik nu toch weer gedroomd heb.
|
Linkerzij, linkerbeen opgetrokken, rechterbeen gestrek, linkerduim in m'n bek, soms m'n andere arm om een teddybeer :o
En meestal niet erg vast en niet luidruchtig... al schijn ik volgens een vriendin wel te tandenknarsen :s |
Ehm is verschillend. Maar meestal val ik op m'n zij in slaap.
|
Meestal: op mn rug in mn boxershort
het liefts: tegen mijn vriendin aan. ;) |
Boxershort en t-shirt op mijnrechterzijde met een arm onder mijn kussen.
|
moeilijk :s
|
Citaat:
|
- Rechter zij, omdat aan andere kant verstandskies is geamputeerd. In een pyama, ondergoed of naakt? - Pyama Onder een dekbed, deken of laken? - Dekbed Op 1 kussen of meerdere? - 1 kussen Alleen, naast iemand, of tussen 2 personen in? - alleen Lang of kort? - Kort Vast of niet? - Niet Luidruchtig of stil? - Stil |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik slaap op mijn buik. Nu het zomer is onder een laken in mijn ondergoed. Ik slaap op een kussen en helaas altijd alleen.
Verder slaap ik altijd heeel kort en totaal niet vast maar ik ben wel altijd lekker stil. Dit was het interessante verhaal over mijn slaapgedrag. |
Ik draai in mijn slaap.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wisselend. Warm: ondergoed en koud: pyjama. Deken. 1 kussen. Lang. Vast. Stil, maar wijkt uit. |
Citaat:
|
Ik slaap meestal op m'n zij opgekropt, soms op m'n buik.
In de winter in een pyama, als het warm is ondergoed. In de winter slaap ik onder een dekbed, in de zomer alleen een laken. Ik slaap op 1 (plat) hoofdkussen, alleen. Ik slaap niet zo heel lang, meestal zo'n 6 uur, maar ik slaap wel vast. Jammer genoeg kost het me veel moeite om als ik 's nachts wakker geworden ben, weer in slaap te vallen. Als ik slaap ben ik meestal wel stil, maar ik draai me wel veel om. |
Citaat:
|
op mn buik, met mn hoofd naar links (soms rechts)
's winters: pyjama, 's zomers: naakt. onder een dekbed. 2 kussens naast elkaar (twijfelaar) meestal alleen. lang. heeeel vast. ik schijn soms te mompelen in mn slaap, maar snurk niet. |
Op je rug, op je buik, op je linker/rechter zij? Rug
In een pyama, ondergoed of naakt? Pyama Onder een dekbed, deken of laken? Dekbed met een extra deken Op 1 kussen of meerdere? Eentje Alleen, naast iemand, of tussen 2 personen in? Alleen Lang of kort? Kort Vast of niet? Totaal niet vast Luidruchtig of stil? Stil |
-zij In een pyama, ondergoed of naakt? -winter: pyama, zomer: onderbroek Onder een dekbed, deken of laken? -winter: dikke dekens, zomer: dunne deken/laken Op 1 kussen of meerdere? -1 Alleen, naast iemand, of tussen 2 personen in? -alleen Lang of kort? -slapen: kort, in bed liggen: een stuk langer Vast of niet? -niet echt heel vast Luidruchtig of stil? -geen idee, soms stil soms luidruchtig denk ik |
Op mijn zij (afwisselend welke), in een pyjama of groot t-shirt, onder een dekbed, met één kussen onder mijn hoofd en één in mijn armen, meestal alleen (alhoewel dat deze zomer nog maar even moet veranderen :p), meestal vast en lang, sinds twee jaar ofzo ook stil.
Maar ik slaap de laatste tijd niet zo goed. Veel dromen, vaak wakker, niet uitgerust wakker worden... Komt door de tentamens. |
Citaat:
nachthemd dekbed 2 kussens doorde weeks alleen in het weekend samen :) 7 uur door deweeks ( of dat kort of lang is moet je zelf zien niet vast.. ik slaap vaak slecht stil |
Citaat:
In boxershort. Onder een dekbed. Met één kussen. Alleen. Lang. Vast. Stil. |
Citaat:
Ondergoed, somg met tshirt. Onder dekbed, als 't niet te warm is. Ik heb 4 kussens. Meestal alleen maar soms met iemand erbij. Lang. Liefst niet te kort. Erg vast. Luidruchtig. |
allemaal... In een pyama, ondergoed of naakt? ook allemaal... verschilt per nacht Onder een dekbed, deken of laken? Allemaal en soms allemaal niet Op 1 kussen of meerdere? meestal geen kussen... soms 1 Alleen, naast iemand, of tussen 2 personen in? het liefst naast iemand... maar meestal alleen Lang of kort? als het kan lang... Vast of niet? vast ja Luidruchtig of stil? stil :) |
Ik begin op m'n buik, ik kijk dan naar rechts, en mijn rechterbeen is gebogen, mijn linkerbeen helemaal recht. Mijn rechterarm ligt onder m'n hoofd of er naast, mijn linkerarm ligt langs mijn lichaam.
Ik slaap wanneer het koud is in een pyjama, wanneer het wat warmer is in ondergoed en wanneer het snik heet is naakt. Maar het is zelden snik heet. Ik slaap op 1 kussen, maar wel helemaal op het onderste puntje, ik lig meer op het sloop. Links van me ligt mijn vriend, als hij er niet is, dan hou ik een muizenknuffel vast. Ik slaap lekker lang als ik de kans krijg en vrij rustig, hoewel ik ook vrij luidruchtig kan slapen (praten en woelen). |
Op mn buik, armen langs me, 1 been opgetrokken, het been waar mn hoofd naartoe gericht is...en zo lig ik de hele nacht dan ene been opgetrokken, dan andere...
liefst zo min mogelijk aan, maar wel altijd een muts op, ook als t 35 graden is :P alleen :'( op 1 kussen helemaal op het uiterste hoekje onder een dekbed en zomers onder niets ik slaap als het even kan zo 15 uur weg, best slecht, dat weet ik, maar ik kan er niets aan doen, en als ik 'verplichtingen' heb, dan zo'n 4 tot 7 uur per nacht. kben doodstil, soms wist ma vroeger niet of ik nou wel of niet ademde...:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |