![]() |
Lekkerste bier
Wat vind jij het lekkerste merk en soort bier? En welk bier is het meest vies?
http://www.bestbeer.dk/images/WestTrip.jpg http://www.bestbeer.dk/images/WestDub.jpg http://www.bestbeer.dk/images/Duvel.jpg Mijn favorieten: 1) Westmalle trippel; 2) Westmalle dubbel; 3) Duvel. Vies: Heineken :| . Net spa rood. |
Ik vind vrij veel lekker, drink meestal de bekende namen, warsteiner, oranje boom, palm, Grolsch, Hertog Jan
Heineken is idd niet echt een hoogstaand biertje, maar ja, het drinkt snel weg. |
1. Hertog Jan Primator
2. Belle-Vue Kriek 3. Delirium Tremens Smerigst: Heineken, maar ja, soms is er niks anders. |
Best, grolsch, hertog jan (y), maar das, palm, heineken, euroshopper, schultenbrau, alfa en nog een hoop vind ik ook allemaal lekker.
Uh eigenlijk het enige bier wat ik me kan herinneren dat ik niet echt lekker vond was amstel. |
krieg! jummie
verder geen bier ofzo |
1. Westmalle Triple
2. Leeuw Wit 3. Desperado / Westmalle Dubble gewoon bier is smerig. (alleen Dommelsch is nog wel te doen...) |
1 hoegaarden
2 kasteel bier wit 3 chouffe wit :p verder is alle pils te drinken en het smerigste bier wat ik ooit gedronken heb was barbar oid honing bier :s |
Grolsch, warsteiner, brand en hertog jan zijn het lekkerst.
Schultenbrau is het beste qua prijs-kwaliteitsverhouding. Vies is oranjeboom (katerbier), export en brouwmeester en alle andere c-merken. |
Citaat:
favorieten links; trapist; chimay, westvleteren, hoegaarden, rochefort, westmalle speciaal; straffe hendrick, hoegaarden grand cru jupiler, hertog jan, grolsch, palm enz wit: chouffe hoegaarden, timmermans smerigst is toch wel mort subite. belle vue is erg gematigd qua smaak in verhouding tot deze (en timmermans geuze). oranjeboom en bavaria is niet te drinken. brouwmeester van de aldi heeft de beste smaak/prijs verhouding |
Ik mag graag een:
Palm Hertog Jan Kriek drinken. |
westmalle triple (y)
|
Persoonlijk vind ik vrijwel bijna alle bieren smerig, daarbij komt dat ik het gewoon absoluut niet kan verdragen.
Maar een kriekje op zijn tijd kan ik wel waarderen al ben ik dan de rest van de dag ziek. Palm en Hoegaarden kan ik ook wel qua smaak waarderen. En dan van die aparte dingetjes met weinig schuim en zoetige smaak... geen idee meer wat voor iets het was. Bierpakketten met de vreemdste samenstellingen zijn al de revu gepasseerd. |
Citaat:
|
oranjeboom vind ik vies verder nou niet echt een favoriet
|
Leffe Blond
Delerium Tremens Zipfer Tongerloo Het Kanon Hertog Jan Palm Hoegaarden Rochefort Ach, mijn motto tevens maar ff vermelden: Als er geen bier is, drinkt men Heiniken. |
Citaat:
|
Hoegaarden, grimbergen blond dubbel ofzoiets en Brand.
|
1. Palm
2. Grolsch 3. Duvel ofzo smerig vind ik heineken, smaakt net naar slootwater |
Citaat:
|
Hertoghjan gotverdomme
|
zonder die xtra h dan (y)
|
en goTverdomme met een D ;)
|
Kronenburg en Hertog Jan vind ik voor fles bier 't lekkerst.
Tab bier vind ik Dommelsch en Jupiler 't lekkerst. En van 'speciaal' bier houd ik niet op Kriek na. |
Grolsch en hertogjan op een gedeelde 1e plaats.
|
Bier = bier en is dus altijd goed. Maar natuurlijk steken er een paar bovenuit waaronder Hertog-Jan.
|
Vos
Hertog janus Das hoewel leffe ook wel wat heeft. :p |
Jupiler wordt steeds groter in Nederland, hier in het zuiden is het misschien wel het grootste bier al.
En dan die zielige Bavaria reclame: We wisten al dat Bavaria enorm populair was in Brabant.....flikker op zeg wordt vrijwel niet gedronken hier. |
Hoegaarden! Mjammie!
|
Citaat:
gevolgd door Amstel (2) en Dommelsch (3) Bavaria wordt in het hart van Noord-Brabant ook NERGENS gedronken, ik ken geen één kroeg/café waar ze dat schenken... Owja, Brand is ook smakelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kilkenny
|
1. Leeuw Bier
2. Hertog Jan 3. Heineken |
Citaat:
|
|
Hertog Jan !!! en geen grolsch
|
Guinnes :P
http://www.alactronics.com/guinnes3.gif |
Citaat:
|
Jupiler is inderdaad ook niets mis mee. Ik ben btw wel enorm blij dat de festivals over zijn gegaan op grolsch....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet iemand trouwens of er nou nog Oranjeboom wordt gebrouwen nu de brouwerijen in Breda gesloten zijn? |
lekker; elk bier waar je bezopen van kan worden
vies; elk bier waarvan je dat niet kan worden |
Citaat:
|
palm grolsch
|
Citaat:
het gaat toch nergens over :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ha ik ga deze zomer naar de grolschfabriek met een groep vrienden. gratis zuipen voor 9 euro (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30. |