![]() |
Werfpop
11 juli, leiden, leidse hout
Line-up 2004 Attaaya (NL) Een West Afrikaans feest van rollende en swingende dansritmes [ Podium 2: 13:30 - 14:00 ] Fløffgirl (NL) Very electric rock [ Podium 1: 14:00 - 14:30 ] Disconnect (NL) Vette beats, samples, punky hardcore gitaar, funky basgrooves en rauwe raps [ Podium 2: 14:30 - 15:00 ] Sioen (B) Gentse piano, hese stem, violen en contrabas [ Podium 1: 15:00 - 15:50 ] Orphanage (NL) Heavy Metal [ Podium 2: 16:00 - 16:50 ] Stuurbaard Bakkebaard (NL) Gruizig scheurende potten-en-pannen-sound [ Podium 1: 17:00 - 17:50 ] The Internationals (B) Rocksteady Ska met jalapeño-saus uit België [ Podium 2: 18:00 - 18:50 ] Ian Siegal Band (UK) Rauwe en obsessieve blues [ Podium 1: 19:00 - 19:50 ] OLaBOLA (NL) Breakbeat soul [ Podium 2: 20:00 - 20:50 ] The Bays Live beats techno, drum n bass ... hot & new [ Podium 1: 21:00 - 21:50 ] All Hands On Decks (NL) 5 DJ's met 10 draaitafels [ Podium 2: 22:00 - 23:00 ] Werfpop Afterparty in het LVC ... And the beat goes on! [ LVC: 23:00 - 03:00 ] Mensen die hier heen gaan? En zitten er bands tussen die de moeite waard zijn? |
geen idee
ga wel ff kijken denk als het weer meezit |
Gratis?
|
Sioen (y)
Maar Leiden is ver weg. En Sioen ga ik wel op Werchter zien, en de rest ken ik eigenlijk niet. |
Hmmm, als ik echt niks te doen heb, is dit misschien wel een optie. Bandjes vind ik niet echt interessant klinken eerlijk gezegd...
|
Citaat:
|
Leidse Hout is dat een nieuwe locatie? Ik d8 altijd dat het werfpark oid heette?
(ps welke dag is 11 juli? ) |
Citaat:
|
11 juli is al snel.
Maarja ik zeg geloof ik al vijf jaar dat ik er heen ga en telkens komt er weer wat tussen. Dus ik zie wel. |
thx (y)
dan gaak wel fietsen denk :P neem anteverta ook wel mee als die wil/kan |
Misschien dat ik dan even met de fiets ga. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik niet te brak ben ga ik wel (y)
|
Citaat:
|
ik ga zkr weten!
denk met de bus... kijken wie ik kan meenemen :) |
Citaat:
maar zal eens even overleggen of ik hierheen ga |
oh mijn god, sioen komt!
ik werk normaal op dit festival maar dit jaar niet omdat ik vakantie ben. neeeeee! :( |
Weet iemand of er een goede parkeer mogelijkheid is?
|
ik ga wel denk ik
|
Ik ken geeneen band maar ik kom denk ik wel ff kijken, als het weer meezit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |