![]() |
Zo ver
Zo ver
Je ben zo ver Zo ver van mij Ik wil dichtbij je zijn Maar dat kan niet meer Je hield van me En ik van jou Alles leek zo mooi: ´voor altijd samen...´ Maar ons leven ging door En wij renden mee We keken niet op of om Alleen maar vooruit We renden maar door Steeds maar vooruit En liepen we zo Onze levens langs elkaar heen Op die manier Liepen we onze relatie kapot Het was uit Uit Ik huilde dikke tranen Maar het was te laat Er stond een muur Tussen die wegen die we hadden gerend Ik stopte met lopen En ging achteruit kijken Naar hoe het was gebeurd Maar ik kon niet meer terug Ik mis je nu Het was zo mooi Nu is het uit: ´nooit meer samen...´ |
Ja ik weet het, het is geen supergedicht. Als je het echt niets vind moet je dat dan ook eerlijk zegge, dan zal ik hier nooit meer wat poste. O ja, als je kritiek geeft, geef dan kritiek waar ik wat aan heb...
|
zoals je zelf al zegt, het is geen super gedicht. Als ik het lees denk ik, ja dus. Het geeft mij te weinig mee, er zit geen boodschap in.
Daarnaast vind ik dat er weinig gevoel uitspreekt, het is allemaal op papier gezet maar het drukt te weinig uit. De woorden vind ik ook niet goed gekozen. Ze zijn simpel en standaard. Wat meer variatie had wel gemogen. Zo ver Je bent zo ver Zo ver van mij Ik wil dichtbij je zijn Maar dat kan niet meer Je hield van mij En ik van jou. Alles leek zo mooi: ´voor altijd samen...´ Maar ons leven ging door En wij renden mee We keken niet op of om Alleen maar vooruit We renden maar door Steeds maar vooruit En liepen we zo Onze levens langs elkaar heen Op die manier Liepen we onze relatie kapot Het was uit Uit Ik stopte met lopen En ging achteruit kijken Naar hoe het was gebeurd Maar ik kon niet meer terug De laatste drie strofes vind ik teveel, ik zou daarom alleen de ene laatste laten staan, dat vind ik een beter einde. je moet maar kijken wat je ermee doet, het is jou gedicht maar ik vind hem zo beter. |
Waarom post je nooit meer iets als iemand post dat ie het niks vindt...? :confused:
Ik zou het wat 'zweveriger' maken, klinkt een beetje stom en vaag en een gedicht hoeft ook niet zweverig te zijn, maar ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven...ik vind het meer een verhaaltje, allemaal zinnen op zich. Probeer er voor te zorgen dat het lekker loopt, maak het wat minder 'nuchter'/wat zweveriger (ik weet niet hoe ik het anders moet noemen) en je hoeft niet per se compleet te zijn in je omschrijvingen. Ik hoop dat je er wat mee kan en dat het je er niet van weerhoudt om nog eens iets te posten. |
Hey hey, toch maar een poging gewaagd ;) maar ik moet eerlijk zeggen: hij is misschien niet heel geweldig, inderdaad wat weinig gevoel ook, maar voor de eerste keer vindt ik hem echt wel goed :) so, just go on!!!!
|
hums, ik vind 'em een beetje te langdradig, de boodschap komt wel goed over (Y) , ik vind ook dat je moet proberen om er minder een verhaal van te maken en wat andere woorden te gebruiken, maare hij's wel goed hor voor de eerste keer (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |