![]() |
[Photoshop] Vrouwtjes
Hoppa weer wat plaatjes, waarbij ik vooral geoefend heb op inkleuren, tekenen wat minder.
Tijdje terug gemaakt (ook al voorbij gekomen in het simple-art topic aantal weken geleden): http://members.chello.nl/w.witteveen...ch%20klein.jpg En hier nog een plaatje dat ik gisteren in elkaar gezet heb: http://members.chello.nl/w.witteveen...je%20klein.jpg * klikken voor optimaal kijkplezier * iets te zeuren, complimentjes, tips, alles is welkom :D |
mooi hoor :cool: (y) lijkt wel met waterverf (of hoe het ook heet) gedaan
|
Op zich wel mooi, al moet ik wel zeggen dat die grote lippen het naar mijn mening ietwat verpesten :s
|
heel vet
|
Die wijsvinger van die eerste :|
Verder is het vet heur :D , koele kleurtjes. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Zal ik bij jou dan ook maar kut gaan reageren?
|
...
Tis niet dat de wijsvinger te groot is, hij doet me alleen sterk aan een lul denken. Maar mss zegt dat meer over mij dan over de tekening :cool: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
aardig geinig btw, toevallig gerdien? |
Citaat:
|
Ziet er leuk en mooi uit :)
Die 2e lijkt op Marilyn Manson :s |
mmmm dat is vreemd:
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Het kleurgebruik is heel mooi, maar ik vind de afbeelding zelf niet mooi, die lippen bv. zijn wat grof.
|
heel gaaf!!! lijst erom en ophangen maar :D noem maar een prijs, ik wil ze wel (y)
|
Spreekt me niet echt aan, srry!
|
Erg tof, mooie kleuren, lekker fel...Niets bijzonders op aan te merken eigenlijk (y)
|
Ik vind ze echt heel erg mooi. Past zo in het frisia museum ;)
|
(y)
Ik vind het mooi, grappige haren/kapsels, mooie kleurencombinaties Alleen de borsten en het lijf van de rode dame vind ik niet zo mooi, beetje jammer |
(y) ik vind het wel mooi!
|
erg mooi (Y) echt mee doorgaan!
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
mooie kleuren, vooral het bovenste schilderij met die walgelijke kleur blauw en dat paarse is meesterlijk (y)
|
Citaat:
|
Wauw, wat mooi. Ik weet dat het een cliché-uitspraak is, maar hier komtie: Ik zou deze twee best als dubbelportret aan de muur hebben willen hangen (y). Je stijl is erg mooi, postmodern doet het mij aan denken.
Het enige wat ik iets minder vind, is het lichtblauw; dit is net wat te fel en overheersend mijns inziens. Verder vind ik de lippen juist erg gaaf, en vooral de tweede vind ik qua uitwerking erg mooi. Mooie kleurencombinatie, echt één geheel. Maar vooral deze twee bij elkaar vind ik ze leuk :). |
hmm doet me denken aan PJ Harvey en ik ben fan van pj harvey en dus vind ik het mooi ;)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
vind de 1e echt heel goed. goede sfeer, haar en dergelijke erg mooi gedaan. fel, maar dat past erbij...
tweede vind ik persoonlijk wat minder, ook wel mooi, maar duidelijk veel minder mooi als de eerste. komt denk ik door dat rood daar houd ik niet zo van, tenminste niet in deze mate, is me te agressief. |
egt heel strak..vooral die 2e...mooie kleurencombo's!!dikke lippen maakt de vrouw knapper..val ik dan wel weer op..kortom allebei mooi 2e is helemaal HET! (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |