![]() |
Release datum of verwachte release datum van de nieuwe consoles?
Heeft iemand een idee?
Ik weet alleen dat de 3 concurrenten op dezelfde tijd hun console op de markt brengen... |
waar heb jij dat vandaan gehaald?:s
|
De 3 nieuwe consoles van: Sony, Nintendo en Microsoft komen waarschijnlijk eind 2005 uit in Europa (tussen October en December) dat is als alles mee zit, en niets uitgesteld wordt.
Ze zullen wat eerder in de VS en japan uitkomen. preciese data weet ik niet. |
Ik gok op 2006 in Europa...
Als ie volgend jaar al zou komen dan hadden we er al wat van gezien op de E3 van een paar weken geleden... Ik denk dat volgende E3 we ze te zien krijgen en dat ze eind volgend jaar in Japan komen of begin 2006.. |
waarom altijd alles het eerst in de vs en japan.
als je bekijkt hoeveel playstation1 er in europa zijn verkocht. dat is echt stukken meer dan daar. sony en co zou daar eens respect voor moeten hebben |
Citaat:
in Japan worden belachelijk veel consoles en games verkocht... en daar kan men de markt voor de rest van de wereld op veel vlakken beoordelen.. VS is ook een markt die volgens mij even groot is als europa, en een proefvijver om te kijken of spelletjes aanslaan in 't westen... verder heb je natuurlijk geen problemen met verschillende talen/wetten/etc want VS is 1 land... :) |
khoop, nee ik bid, dat de nieuwe console van nintendo backwards compatible is tot de gamecube. Echt. :(
Zodra ik dat weet, en het is zo, dan verkoop ik mijn gamecube nu ie nog wat waard is. :) |
Citaat:
en mocht ie 't niet direct zijn vind ik op ze minst dat je een readertje te kopen waarmee 't wel kan... |
idd ik dacht ook al aan een extraatje dat je kunt kopen (nintendo kennende he..). Maar een compleet readertje dat zullen ze denk ik niet doen.. toch? een heel cdlezertje? Hmm
|
2007
|
Citaat:
en dat is 't dus... je weet niet welke standaard ze gaan gebruiken... volgens mij hadden ze express de kleine dvd's (?) gekozen omdat 't dan heel lastig is om te kopieren... of ze zetten dit voort, of ze gaan over op grote DVD's ('t boost de console-sales absoluut) of mss een andere manier... met gewone DVD's kan er idd gewoon een ringetje voor de kleine schijfjes, maar mocht 't iets anders zijn... tja... |
nou.. lastig kopieren... ik kan ook met mijn dvd brander een minidvd branden, geen probleem.
De schijfjes worden achterstevoren gebrandt (dus niet andere draairichting, maar binnen/buiten omdraaien) in een bepaalde hoek ook nog eens. De lezer van de gamecube staat in diezelfde hoek en kan dit dus lezen. Goedkoper dan een cassette, net zo effectief :) |
gaat nog heel lang duren. :|
|
Citaat:
daarnaast zie ik mini-DVD's nog niet naast de andere writeables liggen... de enige andere toepassing die ik tot nu toe zie die er gebruik van maakt id die DV-cam die op DVDtjes brandt meteen... verder is het aanbod van GC games online ook meerdere malen minder dan XBOX en PS2 (van alle grote dwonloadsites waar ik kom hebben ze geen aanbod) dus je moet toegeven dat Nintendo 't wel degelijk moeilijker heeft gemaakt :p |
Deed ik toch? :P
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen release-titels nu nog voor 30 euro verkopen vind ik wat minder ik zie X-Box en PS2 titels vaak na een jaar voor willekeurige prijzen liggen... op een of andere manier is dat voor heel weinig GC titels onmogelijk... (trouwens ook GBA, grmbl) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |