![]() |
probleempje met mobiel
Ik heb een mitsubishi M21I met prepaid. Prima telefoontje. Totdat een maand geleden het beeldscherm kapot ging. Een heel stuk is niet zichtbaar. Dit was eerst een klein stukje. Nu kan ik de helft van mijn display niet meer lezen en ik wil een nieuwe kopen, omdat het niet onder de garantie valt. Ik heb niet heel veel verstand van mobiele telefoons dus vraag ik me nu af of ik mijn simkaart ook in andere telefoons kan doen van een ander merk. en of ik ook bij een andere provider kan bellen. Ik heb nu kpn. iemand die mij kan helpen ?
|
hardwarez of DK .... bitte
dat ligt eraan of de nieuwe telefoon sim-lock vrij tips: - koop meteen met nieuwe simkaart - of koop een prepaid telefoon in belgie (daar is het standaard simlock vrij) |
of koop een display en soldeer em erin
is goedkoper in ieder geval |
Als je kunt knutselen is een display inderdaad te overwegen. Je telefoon heb je toch al afgeschreven dus als ie stuk gaat maakt het niet zoveel uit...
Als je een andere koopt: -Koop een simlockvrije -Of koop een prepaid en laat het simlock weghalen op bijvoorbeeld de zwarte markt in Beverwijk Succes ermee... (als je prepaid koopt, wel eerst het btg op de kaart die daarbij zit opmaken! scheelt je meestal weer 10 euro...) |
of neem een abbo
|
Zonde! Je kunt inderdaad overwegen om een nieuw display in te bouwen, via marktplaats of de Zwarte Markt in Beverwijk. Of gaan knutselen met een N22i die ergens anders een defect heeft zodat je van je één goed toestel samenstelt. Al vraag ik me af of het echt de moeite loont omdat de Nec N22i al een oud model is.
Je kunt je simkaart gewoon in een andere (simlockvrije) telefoon doen, of iets geheels nieuws kopen met een abonnement. |
Je kan je simkaart ook in een nieuwe prepaid van kpn doen, dit gaat in de meeste gevallen gewoon :)
|
Klopt, mijn KPN telefoon is idd vanaf het begin al simlockvrij, heel vreemd :s
|
mwah zelfs als die niet simlockvrij is dan kan het soms. Omdat de telefoon gelocked is op alleen netwerk (en je stopt er weer kpn in) of op netwerk en service provider (en je stopt er weer kpn hi in)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45. |