![]() |
Bitches - elke maandag op BNN
Vanavond is de eerste aflevering van de nieuwe nederlandse 7-delige serie Bitches.
Korte omschrijving: Drie dochters van zeer rijke ouders, Hester, Sabine en Rachel, veroorzaken een auto-ongeluk, waarbij er een gigantische ravage wordt aangericht. De auto werd bestuurd door Hester en zij wordt dan ook door de politie gearresteerd. Hester krijgt van de rechter een taakstraf opgelegd. Sabine en Rachel krijgen naderhand dezelfde straf, omdat zij Hester hebben gepusht om na het ongeluk door te rijden. Het is voor de meiden de eerste keer dat ze met justitie in aanraking komen en ze worden ieder veroordeeld tot een taakstraf van 110 uur. Wat de meiden niet weten is dat de vader van Hester hier de hand in heeft gehad. Hij ergerde zich al tijden aan het gedrag van zijn dochter en via een vriendje bij justitie kon hij het één en ander regelen. En zo komt het dat deze drie meiden, die niet eens weten wat het begrip werken precies inhoudt en die nog geen schoffel van een schuimspaan kunnen onderscheiden, worden ingezet voor klusjes in bejaardentehuizen, instellingskeukens, plantsoenen en tal van andere plaatsen. De goed onderhouden nagels worden hier zwaar op de proef gesteld. http://www.bnn.nl/img?id=4529923&ts=1088175834000 Lijkt het jullie wat? Ga je kijken? Of lijkt het je de moeite niet waard? Ik ga zeker kijken! Elke maandag van 20:30 - 21:00 op BNN (nederland 2) |
Ik ga ook wel even kijken denk ik :)
|
leuk....ik ga wel ff kijken denk ik (y)
|
Nou ik heb het dus even gekeken en vond het verschrikkelijk tegenvallen. Heel ongeloofwaardig en slecht geacteerd (n)
|
Ik heb net gekeken: echt super grappig!
´Jezus, haal jij nooit even een frisse neus?´ over coke snuiven(Y) Volgende week kijk ik weer. Jammer dat ik straks op vakantie ga... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond het ook kut, maar dat meisje met die donkere haren was wel knap zeg :o .
|
Verschrikkelijk geacteerd inderdaad. (n)
Jammer, leek me vantevoren een leuke serie. |
muwhhahaha, te triest, ze waren niet eens echt bitchy
|
costa - niveau .. (n)
daar ga ik mijn tijd niet meer aan verspillen |
het was zo geweldig
zo overdreven geacteerd echt te tof :) ja ik denk dat ze express zo aan het acteren waren te tof |
nee.. (N) alleen soms die opmerkingen waren wel grappig, maar weer minder grappig doordat zei het zeiden
|
Citaat:
|
ik vond het wel cool (y)
|
vond et wel lache ja.. je kan toch verwachten dat het overdreven geacteerd is?
|
meer bikini-scenes, dan trek je meer kijkers :o
|
Kijkend met de gedachte 'wat heerlijk overdreven en nep' vond ik het erg leuk. Maar zodra je een andere instelling hebt moet je denk ik niet naar dit programma kijken. :D
|
Inderdaad heel nep, viel me wel tegen. Maar je merkt wel dat ze op een minder 'bekakte' toon tegen elkaar praten dan als er andere bij zijn of tegen hun ouders (aan de telefoon).
Dat viel mij dan weer op. Maar ik denk dat je daar gewoon overheen moet kijken. Volgende week weer, valt het weer tegen dan kijk ik niet meer :p |
Slecht geacteerd, maar sommige opmerkingen waren wel erg leuk (zoals wanneer ze overhoord werden door de politie)
|
Citaat:
|
Wordt dat en AVRO's sterrenslag nog herhaald??
|
Ik had het wel willen zien. Die blonde zat bij mij op school en ben met haar naar Rome geweest, dus ik was daardoor wel heel benieuwd hoe ze het zou doen, maar zo te horen was het acteren ruk :D
Mja, in het echt vond ik d'r altijd arrogant en onaardig overkomen, maar ze schijnt heel erg aardig te zijn. Maar goed, ik moest werken en volgende week ook, dus ik zie het ooit wel een keertje. |
ik vond het best leuk eigenlijk, al was het acteren wel erg overdreven. Het verhaal is iig leuk bedacht.
|
Citaat:
|
:D (y)
|
Ik vond het wel gaan, het was wel vermakelijk, maar echt lachen moest ik niet. En het was idd erg slecht geacteerd, de acteurs van Costa zijn dan nog 100x beter.
|
Citaat:
|
hehe
zijn ze coke aant snuifen: 'hallo zeg, haal jij nooit een frisse neus?' maar ik heb het niet gezien, alleen gehoord, dus verder week niet of ik het leuk vind :o |
Ik vond die opmerkingen niet eens grappig (n)
|
Tja het was heel overdreven, maar zo bedoelde ze het ook (y)
Het was wel leuk, sommige opmerkingen kon ik wel om lachen. 14 gram coke? shit we zijn genaaid! (ofzo) |
moet het maar opnemen,ben der nooit op maandag om die tijd
|
Mmmm, het duurde eventjes voor het echt leuk begon te worden. Maar al snel was het lachen (y)
|
Echt een slechte serie. Slecht geacteerd, en de poging tot een grappige serie is mislukt. Het leek zo leuk :(
|
Citaat:
Opnemen is so 2 weeks ago. |
Citaat:
|
Citaat:
wist niet dat deze site er was:o |
Vanavond gun ik ze nog 1 kans :p
|
Slecht beeld op die site.
|
Ik ga niet kijken vanavond (zomaar hebben ze aankondigingen op de radio :mad: ).
|
Gister voor het eerst gezien, ik vond het echt leuk! (y) :cool:
|
*kijkt tv op internet* :cool:
|
Ik vond het ook wel leuk eigenlijk... de mensen die zeggen dat er slecht geacteerd wordt hebben het niet helemaal begrepen volgens mij... dat is juist de bedoeling, het overdreven geacteerde, de ironie...
|
Vind het wel meevallen som sis het grappig en soms heb ik echt zo van god..ja was dat het leuke ? Dubbele mening
|
Ik vond het op zich wel vermakelijk, maar niet leuk genoeg om het te gaan volgen. Misschien kijk ik nog wel eens als ik me verveel, ofzo.
|
Citaat:
|
Vond het niet echt leuk... Beetje saai. Ik ga niet nog eens kijken....
|
Ik vond het al leuker/beter dan de vorige keer. Maar ik ga het niet volgen.
|
Ik heb het de vorige keer niet gezien. Gister wel. Viel me wel mee. Het was leuk geacteerd en kijk misschien volgende week wel als ik er aan denk
|
ik vond het erg lachen. jammer dat ik er de komende weken niet ben, anders was het de volgende keren weer kijken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02. |