![]() |
Volmaaktheid
Volmaaktheid
Zomaar Uit het niets Komt het opzetten Zonder bedoeling Even dat gevoel Alles omvattend Volmaaktheid Even snel Dat het kwam Er geweest was Even snel Is het vertrokken Is het weer weg En ik ben weer ik Net zoals altijd Ik lag op de grond van mijn kamer, gewoon te denken en muziek te luisteren en opeens kwam dat gevoel van volmaaktheid op me af heel eventjes was het er, het was alweer verdwenen voordat ik goed besefte dat het er was Maar het was er geweest, eventjes, dat gevoel van volmaaktheid Wat soms op je af komt schieten en meteen weer weg is Ik ben benieuwd of iemand het herkent |
IK!
maar meestal voel ik dan slechts zelfmedelijden, eenzaamheid en eenvoud. maarja...dat ben ik weer dan. Mag ik vragen waarom je het gedicht getypt hebt met capslock aan? |
Zo kun je het ook voelen inderdaad
Maar gisteren was het meer een gevoel van geluk En ik zou echt niet weten waarom ik het met capslock aan heb getypt, verpest dat het gedicht? |
een beetje, het komt zo schreeuwerig over en dat past niet echt bij zo'n sereen gedicht.
|
Citaat:
maar toch klopt het gedicht niet vind ik, die laatste twee zinnen En ik ben weer ik net zoals anders Kan er niet achter komen wat bedankt voor de reactie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58. |