![]() |
[toetsenbord/muis] bluetooth of rf?
Draadloos worden mijn toetsenbord en muis zoiezo, maar mijn vraag is nu, hoe?
Is bluetooth echt te preferen boven rf, ondanks het grote prijsverschil? |
RF zorgt voor storingen als je met meerdere dezelfde apparaten zit..
|
Citaat:
Komt nog bij kijken dat mijn radio (geintergreerd in pc) ook op rf zal werken, net zoals de afstandsbediening van mijn pc-tv kaart (waarmee ik tv kan kijken op mijn monitor) ik weet denk ik genoeg... dankje! |
Ik zou toch voor rf gaan, maar vooral vanwege het prijsverschil. Storing zal je niet echt last van hebben (andere frequenties, meerdere kanalen)
|
Citaat:
Het was of hij typen/muizen of ik... Dan gaat je produktiviteit hard van omlaag :p |
ten 1ste is draadloos kut :p
zeker tijdens gamen is een draadloze muis niet aan te raden (hoewel sommige niet-zo-slimme-mensen beweren van wel) ik zou voor rf gaan, BT is erg duur en niet beter en de straling zal naar alle waarschijnlijkheid eht niet door alle muren heen gaan om proberen ergens anders een signaal op te pikken :p |
Citaat:
Maar gaat rf wel door mijn pc heen? Zoniet, dan is dat ook niet erg handig lijkt me. |
Het gaat niet door je pc heen (naja misschien wel) maar het gaat er omheen. Het bereik van de meeste rf-setjes zit op zo'n 4 meter (zonder muren). Een muur stoort echt heel erg.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |