![]() |
wiet vraagje
Hoelang is een voorgedraaide joint 'houdbaar'?
Ik heb er 2 in een mooi wietzakje liggen, maar die zijn al 2 á 3 weken oud. Zijn deze nog goed, of verliezen ze hun werking na een bepaalde tijd?! |
Die zijn nog wel goed.
|
Citaat:
|
een jaar of tien
|
Citaat:
|
Citaat:
weetik t.. uhm.. 2 a 3 weken? is al voorbijgekomen.. |
blijft wel ff houdbaar maar waarom zou je ze langer willen bewaren? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in onze begindagen hadden we ook wel eens een joint die 3 weken oud was ;) maare kzou em gewoon oproken en bij een mooie gelegenheid een neiuwe draaien |
Citaat:
|
nee, niet meer goed, geef ze maar aan mij dan verbrand ik ze wel ritueel :)
|
en de rook moet geinhaleerd worden zodat je longen de rook zuiveren waardoor de lucht niet onnodig vervuild wordt ;)
|
Hoogstens wordt de shag wat scherper, maar je zal er nog steeds goed stoned van worden hoor ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
voorgedraaide joints zijn sowieso bagger
|
bagger aangestampt die dingen. (n)
|
toen ik een keertje wiet 1 a 1.5 week bewaarde en, een maatje van me het rookte, was hij er 3 dagen ziek van.
|
Citaat:
|
Citaat:
dat moet iedereen toch zelf weten :) |
Citaat:
|
ik heb ze ook wel eens een week of 2 bewaard maar dat werkte net zo goed en werd er helemaal niet ziek van hoor
|
is die joint nou al op? :D kwil best helpen hoor ;)
|
Citaat:
|
koffie drinken en pringles eten.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik: een leven + blowen zij: een leven ...verder geloof ik dat jouw druggebruik een niet zo positieve invloed heeft gehad op je nederlands... |
Citaat:
jij: blow zij: een leven blowen houd in dat je niet meer zoveel doet onderneemt als mensen die niet blowen ...verder denk ik dat je in dat laatste gelijk hebt, dus trek er een leer uit |
Citaat:
|
Citaat:
doe t nu ff wat rustiger aan... :o dus heb ik meer leven :p ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb btw wel eens gehoor dat als je joints dus lang bewaard, dat de shag dan nogal kan gaan bederven?
Heb ik ook wel eens gehad hoor. Ik was helemaal wanhopig naar nicotine ;) En toen zag ik in 1 keer een shaggie liggen, ik helemaal blij natuurlijk :p Maar ja. had ik beter niet kunnen oproken, dat ding was me toch ranzig! :( Dus volgens mij gaat de shag dan nogal bederven.. :confused: |
klopt, die shag droogt uit en wordt me toch een partij smerig...
maar het is nog steeds even goed/slecht voor je als wanneer hij nieuw is... |
...alleen heb je het gevoel alsof er een of andere idioot met naalden in je longen aan het prikken is. (n)
|
wiet moet je ook nooit bewaren maar oproken! :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55. |