![]() |
Ruzie met goeie vriend --> goedmaken.
Hallo,
Ik ben al een tijdje bevriend met een jongen. Vaak is het gezellig maar soms hebben we ook ruzie. Nou ja, allemaal niet zo heel bijzonder maar we hebben laatst weer ruzie gehad en ik krijg het gevoel dat hij denkt dat het me niets kan schelen. Dat hij maar een van de velen is. Terwijl dit absoluut niet het geval is. Ik heb niet meer dan vriendschappelijke gevoelens voor hem, maar hij is zeker wel anders dan 'de anderen'. Enfin, ik zou graag iets willen doen (of desnoods zeggen) waardoor ik kan laten zien dat het niet zo oppervlakkig is als ik misschien laat zien. Dit speelt al wel langer en ik doe m'n best maar het lukt me niet goed. Of wel: ik wil het goedmaken, maar 'beter' goedmaken dan het gewoon uitpraten en m'n excuses aanbieden (ik zat behoorlijk fout dit keer), ik weet alleen niet goed meer hoe. Ideeën? |
Zeg hem oprecht wat je in dit topic ook zei, namelijk dat hij niet 'een van velen' is maar wel degelijk anders is dan 'de anderen'.
|
Citaat:
|
Wat heb je gedaan dan?
|
Citaat:
|
hmmm als t een vriend is zou ik t gewoon goedmaken en daarna heel lief zijn (geen geslijm of gedoe... laat m gewoon merken dat je m mag)
|
Goh, zoals die gozer doet... zo "test" ik mijn vriendschappen ook wel eens uit...
nou ja, misschien moet je het maar even omdraaien en boos worden vanne: luister ik doe hier mijn best te laten zien dat ik om je geef en je reageert zoals je nu doet... dan denkt ie: ow, daar wordt ze boos om en het doet dr wel iets;)... nou ja;) het zou kunnen hé(A) |
ja en alsie zo boos blijft, is hij het niet waard lijkt me. nuja ik heb ook ruzie met een goede vriend nu en het is zijn schuld en hij weet het maar hij doet niks om het goed te maken! :( dus ja dat is zo wat hetzelfde als bij jou alleen ligt het bij ons anders. maja als jouw vriend weet dat je hem erg leuk vindt zal hij wel bijdraaien, iig ik duim voor je! (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15. |