![]() |
Gezocht: gedicht bij 'vertraging'
ik zoek een mooi gedicht dat past bij 'vertraging'. Iets wat jou laat denken aan het boek van Tim Krabbe. Tmaakt neit uit van wie het gedicht is. bvd :)
|
brrrrr had je niet beter een ander boek kunnen kiezen :S
tip 2: gebruik google tip 3: maak er zelf een persoonlijk was ik voor tip 1 gegaan, die van kies een ander boek, maar daarna vind ik tip 3 toch wel de beste ^^ :D |
Citaat:
Ook niet met google... ik kon in elk geval neits vinden :( |
Is het voor school en wil je de leraar opligten
|
Citaat:
|
Heey da stoevallig :D Ik moest ook altijd zo'n leuke :rolleyes: verdiepingsopdracht erbij doen en toevallig heb ik 'Vertraging' ook gelezen ;) Ik heb ff diep in m'n archief gegraven en kheb hier het hele verslag nog wel voor je inclusief verdiepingsopdracht. (gedicht) :eek: Niet dat het gedicht zo denderend is, kheb 'm ergens van internet geplukt maar misschien heb je er iets aan.... Naar welk mailadres wil je 'm hebben? Dan kan ik 'm wel ff sturen.....
|
In de leegte
Waar het zand verkleurd was van geel en rood, naar roder Hij schreef haar keer op keer een brief terug 'Was het een grap, of weer de leegte?' Vertraging, want al waar hij keek ging de wereld sneller dan zijzelf. Achter je kijken, en weer verder in de leegte. ____________________ Misschien dat dit iets is? Het sluit vooral goed aan bij het thema: vluchtgedrag, Australië, leegte. |
ja dankjewel xineof en flowerpower :D
|
You're welcome ;) (y)
Kvind die van xineof errug mooi :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36. |