![]() |
Wat voor opmerkingen over kleding en uiterlijk kreeg je vandaag naar je hoofd?
Koen, dit is een terugkerend topic.
|
goh wat zie je er schattig uit. :eek:
|
Citaat:
|
eigenlijk niks.. :o
|
Je ziet er KUT uit
(wat wil je! na een kwartiertje slaap :( ) |
omg wat zijn je schoenen vet
vele mensen op school |
omg je wallen hangen op je knieeën.
|
Niet vandaag de meeste, maar ik heb zin om te showen met het succes van mijn nieuwe coupe. Daarbij verveel ik me.
Pestjong van de klas: > "OMG, Masha, ik wist niet dat ook jij er lekker uit kon zien." < "Och, het is nooit te laat om te leren." Mijn ubercoole homoleraar: > "Maahaaasj! Wat leuk zo, die dingetjes!" *handgebaartje rond het hoofd* Luie doch toffe concierge: *wijst naar haar* *steekt duim op* Broertje: > "Haha, je lijkt op een negenjarig meisje. Haaahaha. Dat ga ik aan iedereen op school vertellen." Nogmaals het broertje: > "Nu wordt er lekker niemand meer verliefd op jou." Mams, minstens driemaal daags: "Ach, wat mooi. Ik wil het even aaien." *zit aan haar* "Nu lijk je tenminste niet op een zwerver." Vriendjes en 'dinnetjes: "Je lijkt op een secretaresse." "Neenee, een schooljuffrouw!" "Laten we 't op 'n lief ende pluizig sletje houden." "OMG, wat emo." "Dope." "MASJ! JE HAAR!" + nog wat geschokte reacties. Jochje in de shop, al heb ik het al een keer gemeld (a): > "Schattig hoofd heb jij." < *kijkt stoer* "Nietes, alleen schattig haar. Eigenlijk ben ik zo stoer als de ziekte." > "Oh, zit dat zo? Nou, stoere meisjes krijgen een grampje van de zaak." *geeft knipoog* Lalalaaa. |
He een schaakbord...
Ging over mijn vest |
-'Wat zit jouw haar belachelijk zeg'
-'Wat zit je haar leuk' -'Je kers(enbroche) is geweldig' -'Pff, je ziet er weer goed wakker uit zeg' -'Je sokken zijn te vet gewoon' |
die hat staat je echt 'kids' stijl
|
Citaat:
|
battyboy!
met als reply van mij natuurlijk: "wat? moet ik je aars penetreren?" :cool: |
Haha je broek wapperd als je fietst :|
|
- aiiiii you look beautifullll , can I help you, come on baby I wanna help you with something , you look like you need me , come on babe.
(okey meneer ik loop gewoon door en nee ik kan geen engels) |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.20six.co.uk/pub/Paranoide1/Foto_84_0.jpg http://www.20six.co.uk/pub/Paranoide1/Foto_103_0.jpg :). |
- "Ah je hebt hakken!"
- "Trek je dit ook aan naar de diploma-uiteiking?" - "Wat een leuke hakjes" - "Sjiek hoor" |
Mn Vader: 'Zooooheeee, wat ben je rood. Hebbie 't warm? hehehehe'
HAHA, heel leuk. Ik ben verbrand. Auwie. :s |
leuke bh heb je aan
|
"Sinds wanneer woon jij hier"
Nou ja, geen kleding oid, maar vond het wel grappig.. Er werden meubels afgeleverd, en dat deed iemand die ik nog ken van de basisschool :p |
wat heb jij voor nikes aan? cool.
|
- Is het de EO jongerendag vandaag?
- Oh is dat zo? - Waar heb je dat shirt vandaan? Hij is echt nergens te krijgen hier en ik wil m ook . (Uit Londen dus) Door onbekenden gisteren over mn Jesus is my Homeboy tshirt. Vandaag -Leuk hemdje -Leuke ketting |
waah je hebt een nieuwe hippe broek !
(ik heb geen nieuwe broek) |
"eeyy, eyy meisie, kuskuss, kom dan eeyy"
:| een hele vieze jongen in een auto die naast me stond toen ik wachten voor de brug. |
'meisje, meisje, is dat een echte piercing? ohh dat vind ik zo geil he'
:| |
"Leuke kleren"
"Leuk haar" Men wou me neuken. |
Citaat:
Mn ma zeurde vandaag dat ik een vakantiebaan moet zoeken en dat ik "niet net zoals vorig jaar de hele zomer niks doe" :rolleyes: :| |
-kan je die nou wassen? (mn leraar geschiedenis verwarde vlechtjes met dreads.:p)
-oh wat leuk die dingen, hou je ze nog lang in? -pluizen ze nog steeds niet? :eek: -ah dus daarom heb je die dikke ketting om! ( :bloos: ) -of je doet even schoenen met verfvlekken aan.. :rolleyes: (stomme tut:( ) |
Op de man van Kate Backinsale, omdat hij haar iedere avond mag d00n.
|
"Stomme klote-alto's ook altijd."
Blauwe rok en zwart spinnenwebbenshirtje met zwart hemdje eronder. :| |
over mij hele oufit en alles: 'oeh sexy' :o :cool:
|
Citaat:
|
sexy hoor ( was een haltertop aan ut passen waar je zo'n stuk stof naar voren valt...
|
Citaat:
ontopic: hallo ik ga echt niet onthouden wat men allemaal tegen me zegt hoor :D :D |
"Toffe schoenen"
"Je broek is kapot" "Waar heb je die trui vandaan?" x 4 (Dank je Mattheijs) "Je broek zakt af" "Zijn dat picknickschoenen?" |
"susanne kleed je eens normaal aan johhh ik kan je tieten zien" - m'n zus
helemaal niet waar trouwens, ik had gewoon een wit oud hempje aan want ik ging schoonmaken.. ja misschien was ie wel een beetje klein maar zo erg was t nou ook weer niet |
Trouwens; eindelijk eens een normale topictitel (y)
|
"Dit truitje staat je toch het leukst"
:D :o Thnx mamma.. "Heej wat een leuke riem! Doe moet je morgenavond ook om doen!" |
wat zit je haar gestyled man
|
Citaat:
geen jongen dus ;) |
mijn moeder:
goh wat zit je haar leuk! voor mij reden genoeg om weer aan een ander kapsel te denken morgen mijn haar paars verven + nieuwe paars + witte dreads maken |
Citaat:
|
Citaat:
misschien dat het dan toch nog wat word met me.. |
Citaat:
ik bel je over 10 minuutjes pluisje <3 |
Vriendinnetje in Hema :
Oooh,je haar Je ziet er lief uit Pap : je bent gelijk samson, op mijn rommelig haar Vriendinnen : Wanneer heb je voor het laatst je haar gekamd? |
Ik liep naar de trein en toen zei een meneer opeens kutwijf tegen me. Hij had vast Tourette.
En mijn mamma zei dat ik er goed uit zag. Maar die moet dat zeggen want die zie ik bijna nooit. |
"OOHW WAT EEN SUPERGAVETEGEKTOFFE* BROEK!!!"
*Niet helemaal letterlijk geciteerd, de helft ben ik vergeten... |
Citaat:
Joa Gertje ik moest kloppen want de bel doet het niet! Joa Samson Eh Ik weet niet zoveel quotes Maar meneer de burgemeester en meneer spaghetti (y) Alleen ongekamd haar is een nono Lais :nono: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |