![]() |
ikwor uitgehuwlijk!!!!! wat moetik doen!!!!!
:mad: :( (n)
|
Zorgen dat je aan mij uitgehuwlijkt word :)
|
:eek:
|
:mad:
|
:nono:
|
Je kan natuurlijk ook zorgen dat niemand je meer wil
|
Je ouders zijn toch moslim? :)
Zeg dat in de koran staat, dat je een eigen keuze hebt, en als je niet wilt trouwen, hoeft dat niet. Dus kom met de koran :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, sorry, maar met zo een openingspost en topictitel word je niet snel serieus genomen..
Ontopic, ja.. wat valt er aan te doen? Je kan met je ouders praten.. willen ze je echt uithuwelijken? Ken je de persoon in kwestie? Wil hij dit ook? Kan je hen niet op andere gedachten brengen? Verder, je bent nog maar 14, mss denken ze er binnen 4jr anders over als je een vriend hebt ofzo.. Of, met een beetje geluk is je verhaal als een sprookje, dan zou je je toekomstige man leren kennen, en ook echt verliefd op hem worden? In elk geval er toch eens rustig met hen over praten.. |
't mag niet volgens de nederlandse wet.
dus ik zou ff bij t politiebureau vragen of je dr erges wat tegen kan doen. en 14, is dat niet een beetje vroeg? :rolleyes: |
Citaat:
|
rare jongens, die turken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij met mij trouwen? |
je moet deze zomer naar turkije?
En dan moet je al DIRECT trouwen? Of geven ze je eerst nog de kans om wat andere dingen te doen? Zoals volwassen worden, hogere studies,..? |
Citaat:
|
mg, geloof niet dat ik dit serieus moet gaan nemen.
|
Citaat:
deze zomer ikmoet nar turkiye en trouwen en daar blijven wonen |
Citaat:
|
Citaat:
Lekker slapen, zou jij ook moeten doen, word je een stuk rustiger en kan je een beetje beter over je problemen nadenken. Zorg dan iig dat je niet gelijk begint te schelden en boos doen. Als je serieus bent, wat ik betwijfel, heb ik medelijden met je. Maar breng het iig wat beschaafder, dan wil ik je misschien nog wel helpen.:) |
Citaat:
|
slotje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tsjah, kijken of het n lekker ding is en of ie veel geld heeft.
Je kunt altijd nog voor een trein springen... :| |
Citaat:
(je komt btw niet echt serieus over) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe lang woon je al in Nederland?
In elk geval kan je je antwoorden mss iets uitgebreider maken.. en iets taalcorrecter.. (excuseer, maar door telkens 3woorden te typen gaat er niemand nog serieus reageren) Er zijn toch al enkele tips gegeven, kan je daar niets mee doen dan, of haal je liever telkens de negatieve commentaar eruit? |
dunya en desi gezien toen dunya ook uitgehuwelijkt zou worden? Ging desi met die jongen staan zoenen, wassie meteen niet meer geschikt voor dunya :)
|
Citaat:
taalcorrector????? :confused: ja ik vind goeie tips hartstikke, ik ga proberen!! |
Citaat:
|
taalcorrecter = dat je wat meer op je zinsbouw gaat letten, na 5 jaar zou je toch al redelijk goed nederlands moeten praten?
.. |
turklady? sen turk musun? rezil oliyorsun!
een Turk die gebrekkig Nederlands spreekt, doet dat in ieder geval niet zoals jij dat nu doet.. sen turk degilsin :| |
Citaat:
Citaat:
|
normaal had ik je best serieus willen nemen, maar door je manier van schrijven vervalt dat nu zo'n beetje.
een paar weken terug kon je nog perfect nederlands en wist je ook prima lidwoorden toe te passen. Nu zou je ineens zo'n moeite hebben met je nederlands? |
Citaat:
|
idd..als je woorden zoals uberhaupt kan onthouden, kan je ook best wel wat deftig typen.. en spreken..
een voorbeeld waar je wel deftig kan spreken :rolleyes: de jeugd van tegenwoordig.. |
Citaat:
|
Dit is niet de Türklady die ik ken...
|
Citaat:
|
Omg.
|
De vraag is: 'wat kun je doen?'.
|
Ik dacht dat uithuwelijken niet mocht in Nederland? Optie hard tegen je ouders zeggen dat sit gewoon niet kan. Offtopic: van huis weggaan,
|
Je wachtwoord niet uit handen geven
|
Heb ff je posts doorgelezen, en ik denk dat alleen dit op zijn plaats is:
:rolleyes: |
Kheb zin in iskender kebab..!! lekkerrrrrr..!!! :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57. |