![]() |
Cold Feet
iedere werkdag om 21:40 op NL 3. iemand die dit ook kijkt?
ik vind het echt een vet programma, ben meteen verslaafd. |
Het zijn herhalingen, ik heb ze allemaal al een keer gezien, maar ik kijk het nu weer. :cool: :)
|
En ik kijk al zoveel tv...
Waarschijnlijk heb ik deze toch al allemaal gezien, maar ik zal ns kijken (vanavond niet, al genoeg tv). |
ik heb ze allemaal al gezien
maar het is een vette serie (y) |
Jaaaa! Cold Feet is leuk! Wie vinden jullie het leukste personage? Ik vind Adam wel leuk, omdat ie Iers is en daar heb ik een zwak voor :bloos:
|
Mijn moeder is daar helemaal weg van :D
|
Citaat:
Spoiler
|
Sinds 2 weken volg ik het ook.. ik was meteen verslaafd en nu blijf ik er zelfs voor thuis :o
Het lullige was dat ik in de tv-gids *per ongeluk* iets las wat ik niet wilde lezen over wat er donderdag gaat gebeuren... (en nee, ik weet niet hoe ik een spoiler maak.. :o ) |
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
ik spoiler alles maar :p |
De een na laatste aflevering was al zielig genoeg.
Spoiler
|
Citaat:
|
ja ik ook, vond het echt kut, maar vond die laatste aflevering heel vaag :P
|
Citaat:
Spoiler
|
:( ik heb net de (opgenomen) aflevering gezien die er gisteren op was. Jankennnnnn! In de aflevering van eergisteren werd al verteld dat er één dood zou gaan, en ik hoopte vurig dat het niet rachel of adam was :o . Wel dus.. :( Hoe kan die serie ooit nog hetzelfde zijn? Snik!
|
Zijn ze al zover dan? Nouja, dan komt er dus nog maar een aflevering.
|
\Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!! Rachel is doood!!!!! Zo zielig toen Adam het besefte!!!
|
Citaat:
|
Ik zat eerst voetbal te kijken, maar toen heb ik die laatste aflevering van cold feet zitten kijken met af en toe een brok in mijn keel :bloos: .
|
Citaat:
(omdat ik het leuk vind dat je af en toe een brok in je keel had) Ik vond het altijd echt heel erg goed/ leuk/ fijn/ zielig. Goede serie (y) |
Maar nu is het dus al weer afgelopen.
|
komt er niet nog een nieuw seizoen? is er eigelijk wel een nieuw seizoen :confused:
op belgie 2 worden nu wel weer de oude afleveringen herhaald. |
Citaat:
|
Tis ook op Canvas; zaterdag 22.10 - 23.00 uur
Hm nu dus. Ow ja, het gaat deze ep. hierover: Pete sluit zich aan bij een voetbalteam voor homoseksuelen. Hij wordt weggestuurd wanneer de teamleden hem betrappen tijdens een kus met Ramona |
Die mensjes praten zo leuk :D
|
hmm tis geweldig, maar ik heb alle afleveringen al gezien! x
|
jah heb alles weer eens voor de tweede keer gezien (y) Heel jammer dat het daarna gewoon stopt.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |