![]() |
[internet] probleem
Voor jullie zou het vast makkelijk zijn, maar voor mij niet..
probleem 1: Als ik gewoon op een site ben en ik klik op een link die een nieuw venster wilt openen, opent hij het venster niet. Alleen als ik dan rechter muisknop op het begin scherm doe, opent hij hem. Eerder had ik dit probleem ook al. Toen was het weg, alleen nu heb ik de Standaard instellingen herstelt, dom:s probleem 2: Als ik een site heb met allemaal plaatjes en ik klik op 1 van die plaatjes opent hij hem gewoon. Als ik dan vorige doe, of bepaalde muisknop, moet de computer alle plaatjes opnieuw laden. Weet iemand oplossingen hiervoor? Bedankt! |
Welke browser?
1: Vaak kan shift+click helpen om een link te openen in een nieuw venster. 2: Je moet de cache van je browser instellen (of een betere browser nemen) |
ik zou inderdaad even een servicepack met nieuwe internet explorer installeren ik ken het probleem namelijk van ie 5.1.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik raad (ondanks dat ik MSIE gebruik), toch Mozilla FireFox aan ;) |
Citaat:
Mozilla FireFox is te gratis te downloaden op ...? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Extra -> Internet Opties In het vakje "Tijdelijke Internet-bestanden" op de knop "Instellingen" drukken en daar wat veranderen. |
Citaat:
Helemaal geen nieuwe browser nodig ;) |
Fijn, en laten we de beste-browser discussie niet voeren in topics die daar niet voor bedoeld zijn. Bij voorbaat dank.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18. |