![]() |
Bummes Art Corner...
Hellow....
ik ben maar ff een artcorner gaan opbouwe... na lang werk is dit er eindelijk van gekomen :p :D me eerste creatie.... is al wel vrij oud... mjah.... http://thumbs.deviantart.com/300W/i/...8/0m3ns0ur.jpg beetje wazig gescand.... =( |
logo gemaakt voor de site ....
www.dxcw.tk ;) http://www.deviantart.com/view/5977282/ dan zo maar als die img shit eht nie doet :d |
art?
|
als je ooit nog zo'n logo post als die xle, dan kom ik persoonlijk photoshop van je computer afhalen.. dat je het maakt a la, maar ook nog posten.. :nono:
|
Citaat:
|
en het ook nog art noemen
|
Het logo nah ik vind het niet erg nadat ik de site heb gezien .... het enige wat ik kon zeggen was "nee, nee"
Dit kwam door ... 1 - De lay out 2 - Under Water Mouse - Kurt Grigg 3 - het logo 4 - Freewebs / banners 5 - Dot.tk banner (wil je die polo echt zo graag?) 6 - Je maakt een grapje |
whehe....
kweet eht... we zijn qua art en shit zeer amatueristisch... vooral de site... maar het gaat omde opzet.... een halo ctf toernooit is zo verkeerd tog nog nie... en jah.... ik ben een noob met ps ........ ik ben meer iemand die met een potloodje werkt...\ heb namelijk geen c&c op de eerste gehad... vin ik wel jammer.... mjah..... ben nu bezig met een soort orc... post ehm zodra ik kan..... en die is wel mooi :D |
als je nou gewoon eerst goed met je potlood alles uit werkt en dan het in photoshop nabewerkt ....
Het doel is niet verkeerd, maar de manier waarop je het doel presenteert. |
Ik zat even op je deviantart te kijken en vond er wel coole dingen tussen zitten. Bleken het je favorites te zijn van anderen. ¬¬ ahem.
Over je logo; het is wel duidelijk dat je dit (als 'noob' zijnde) aan de hand van een tutorial hebt gemaakt. Nul komma nul creativiteit, dat is wat het uitstraalt. Niet dat dat belangrijk is voor een clansite logo. Maar je begrijpt wel wat ik bedoel. |
ik heb dat logo.. geheel zonder een tut gemaakt...
:d maar als eht erop lijkt heb ik eht tog redelijk gedaan :D mjah... komt binnenkort wel wat beters op :D hoop ik althans |
Je gaat mij niet vertellen dat je als beginner van die typische fancy tutorial 3d effectjes uit je mouw weet te schudden. Zeker weten dat je niet even bij phong.com oid heb gespiekt?
|
egt waar.....
ik heb geen tuts gebruikt ... gewoon een beetje gezochy naar leuek effecten... :D mjah.... ik hoop binnenkort die tekening te posten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30. |