![]() |
Vlietpop
http://www.vlietpop.nl/images/top_02.jpg
Zaterdag 3 juli Programma 12:00 Lunar 13:00 Burma Shave 14:00 Treble 15:30 Janez Detd. 16:50 Bad Candy 18:20 New Groove Habits 19:40 Autumn 21:00 Soulvation 22:00 DJ Disco Dance Classics Het festival vind plaats op het Zijdepark naast het winkelcentrum Leidsenhage in Leidschendam. |
Dan ben ik er niet. :(
Maar eigenlijk heb ik best wel zin. |
Dan zit ik op Werchter :cool:
Ik ken ook geen van die bands echt eigenlijk.. |
Ik denk dat ik niet ga.
|
bad candy \m/
Voor de rest zegt het me eigenlijk niks, |
Ik ken de habits en dat is best dope. En verder: boeie. zon, wiet, beetje muziek, gratis (y)
|
Hm, wel stomme bands. Ik wil de new groove habits weleens zien, dat wel. En het is altijd een leuk festival. Maar wat een stomme bands :p
|
Ik ken die andere bands niet eens. Maar disco dance klinkt cool :cool: .
|
bad candy :(
|
Ik ben er twee jaar geleden geweest.
Dit jaar niet boeiend genoeg voor den langen reisch. |
vlietpop ZUIGT!
vroegah met BOO! en after forever en within temptation wast wel leukig maar nu niet meer |
ik zzit wel in me tuin emt biertje in de zon te chillen met vlietpop op de achtergrond :|
|
Citaat:
Ik kijk wel of er bekende gaan, mooi weer is en het ov een beetje meezit. |
Citaat:
dat was :cool: |
vlietpop...ehhh...kansloos bier zuipen dus
|
Die ene keer dat ik er geweest ben deed ik er 5 uur over om er te komen en heb ik er twee maanden continu Within Temptation luisteren aan overgehouden, waarna het me zo de keel uit begon te hangen dat ik spontaan al mn cd's heb weggegeven.
Maarja dat was ook weer drie jaar geleden ofzo. |
met BOO! was het :cool:
Mja... ik ga zo wel ff... tis maar 5 min fietsen... maar tot nu toe gaat er niemand mee :( Vorig jaar suckte het echt btw... met die tent :rolleyes: Hopen dat het dit jaar beter word :) |
Heeft iemand enig idee wat voor een weer het vanavond wordt?
|
Janez Detd. die ken ik wel. heb ik een keer in de melkweg gezien als voorprogramma voor een andere band, weet niet meer welke.
Tis beetje punkrock achtig, wel grappig maar niet echt mijn muziek ofzo. Ik ga niet trouwens want ik heb het druk.:/ |
Net Janez Detd. gezien
Echt cool :) En zo autumn :) |
Oh, gemist. :o
|
Citaat:
|
Oh. Gemist :D
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |