![]() |
nikkelvrije BAS-snaren
hey, ik heb een nikkelallergie en kmoet dus speciale snaren op mn bas, anders krijg ik overal bulten enzo, maar heeft nog iemand dit en speelt ook bas??? waar koop je je snaren, en hoeduur.
ik laatst bij conijnmuziek (eindh) gekocht ze hadden maar 1 pakje ze m,oesten t pakken met een ladder.. dus niet erg geliefd, niet raar voor 62,- mja weet iemand goedkopere? ik heb nog een bas en een akoestische gitaar, mja daar zitten gewone op, dus daar kan ik niet te lang en te vaak achter elkaar op spelen.. mja anders te duur.. |
Drumles it is.
|
haha ja mja heb ik geen band meer :P:P
nee bassen is cool |
stainless steel snaren hebben toch geen nikkel? Oh, je had al wat gezegd in dat andere topic :p..
Nou ja...ik zal es voor je zoeken of ik wat kan vinden, bassisten moeten elkaar helpen toch? :p |
Ja?
Doe mijn was dan eens. :) |
2 basgitaarsnarentopics tegelijk?? wow...DR is nikkelvrij voles mij, staat iig niet op dat er nikkel inzit...en dat zou wel moeten als t er wel inzat..maarum, k zal morgen es de baswinkel aan de overkant checken, moet k toch heen...
|
Citaat:
|
D'Addario Prosteel (bevat voor zover ik heb kunnen vinden op het doosje geen nikkel)
Ernieball Slinkies Stainless Steel Elixers (had ik maar het geld...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
probeer eens ebay.com
|
gewoon handschoenen dragen, dan heb je nergens last van ;)
|
Citaat:
dus? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je naar een goede en grote muziekwinkel gaat kunnen ze je daar toch wel verder helpen neem ik aan, als het er gewoon opstaat moet het toch niet zo'n probleem zijn?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16. |