![]() |
Dieet om aan te komen
Ik ben te dun. Veel mensen zijn jaloers om mijn figuurtje, maar ik heb liever wat meer vet op mijn heupen.
Heeft iemand nog een soort dieet om aan te komen of in ieder geval een tip? Dank u |
Ik ken je probleem. Wat ik doe is elke dag zorgen dat ik voldoende binnenkrijg. Goed ontbijten, middageten en avondeten. Gewoon gezond eten enz. Mijn moeder merkte laatst wel op dat ik dikker was geworden, maar zelf zie ik nog geen verschil met een paar maanden geleden. :o
|
je kunt bij de plaatselijke apotheek, natuur winkel,
weight gainers vragen dit is een poeder wat je mengt met melk of water hierin zit gewoon flink wat koolhydraten en eiwitten in. zie op deze website voor info klik hier |
Hmm, kan dit niet beter op Lichaam & Gezondheid? :o
http://forum.scholieren.com/forumdis...?s=&forumid=11 Misschien dat ze je daar beter kunnen helpen? |
Gewoon meer eten. Maar het wel gezond houden.
Heb ik ook gedaan. Ik ben trots 5 kilo aangekomen :) |
Lijkt me idd meer iets voor op L&G.. 'k Heb zelf ook niet echt tips, behalve dan veel eten. (niet heel ongezond, maar bijvoorbeeld geen light-producten nemen enzo)
|
Ok,
Op jullie verzoek het staat nu op L&G. |
Ik weet niet of je heel actief bent, maar anders moet je lijkt mij óf minder sporten/bewegen, óf je moet meer eten
|
als je weinig sport en zorgt dat je koolhydraat rijk voedsel eet (aardappel en granen zijn dat voornamelijk) dan moet het kunnen
en als je rookt helpt stoppen met roken maar ik kan persoonlijk ook 5 kilo chocolade per dag naar binnen werken zonder aan te komen dus hangt zoiezo af van je spijsvertering |
yup heb zelfde probleem, als ik niet op mijn voeding let val ik af.
let erop dat je ook gezond eet, van de hele dag chocolade kom je wel aan maar niet bepaald op gezonde manier. 2 warme maaltijden per dag en veel koolhydraten helpt enorm. ik persoonlijk heb ook nog dat als ik aankom t op mijn armen en buik komt en als ik afval t van mijn tieten en kont afgaat. als je net zoiets hebt(dus weinig aanleg om vet op je heupen te krijgen) zorg dan dat je naast dat je aankomt ook sport, zo kan je een beetje controlleren waar je aankomt( dat denk ik tenminste altijd) |
Crosspost. En volgens mij past de topic beter op L&G, dus sluit ik hem hier.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56. |