![]() |
dansscholen
Ik had en vraag: weet iemand een leuke dannschool (of sportschool danwel buurthuis waar dansles gegeven word) ?
ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe dansschool in de omg. Utrecht alvast heel erg bedankt kus maartje |
Wat voor dans?
|
ja idd.. dansschool is wel breed. ik bedoel ken wel in provincie utrecht een paar, maar misschien heb je er niets aan.
Bekijk trouwes eerst ff startpagina of google.com.. daar zul je meer vinden. [ dit is btw ook niet de juiste plaats om dit onderwerp aan te kaarten ] |
streetdance, clubdance, dat soort dansstijlen
|
aha. is dat niet in jouw stadje dan? want het lijkt me toch dat je niet 30km wilt reizen om alleen maar te dansen? [teminste als beginner niet]
|
ik dans best lang bij een paar dannscholen (danscentrum Utrecht bijv.) maar daar vind ik t niet egt leuk meer.
|
Hebben ze bij waar jij woont dan niet gewoon een sportvereniging? Daar worden vaak allerlei soorten dans gegeven. Omgeving Utrecht zou ik het niet weten :)
|
Te-le-foon-boek. :cool:
|
Ehm is het niet handiger gewoon eens een kijkje te nemen bij wat dansscholen in de buurt? Je mag vast wel een keertje komen kijken hoe je het vindt. Zo gaat dat bij de meeste voetbalverenigingen in ieder geval. :o
|
Kijk eerst even in de gouden gids.
|
Tanzen. :cool:
|
Citaat:
Kijk wat ik daar in vond.. |
Citaat:
|
Mijn ervaring is dat het vooral ligt aan de mensen die bij jou in de groep dansen, je kunt er vanuit gaan dat een dansschool niet heel veel verschillende soorten mensen aantrekt en je moet dus maar net een beetje in de groep liggen.
|
Citaat:
|
|
UCK, Utrechts Centrum voor de Kunsten, zit op het Domplein. Ik ga er ookmaar eens op proberen te komen volgend jaar. :cool: Ze hebben ook een internetadres, maar ik ben even te lui om te zoekne. Ik geloof dat het uck.nl ofzoiets was..
|
dankjewel voor jullie tips!!!!!!!!!!!!!!1
kus van een dankbare maartje |
Citaat:
|
Nee. Mijn zusje zit wel bij een dansschool in Maastricht, maja daar heb jij nix aan he.
|
Citaat:
|
|
1. Gouden Gids
2. Telefoonboek :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |