![]() |
Blauwe Stralen
Aanhoudelijk roept de zee
Het klaaglied blijft bestaan Het zegt :'kom met me mee' Kom, laat je helemaal gaan Omhels me en hou me vast Je bent niet meer alleen Daar waar jij bent, enkel te gast Hier hebben wij er geen allemaal zijn we gelijk wanneer we de blauwe wereld betreden Geen onsnappingsmogelijkheid Je zag immers geen reden je weigering te geven toen men daarom vroeg kom dan maar in mijn armen leven plaats genoeg. |
ik vind hem wel mooi :) dat gevoel krijg je soms echt als je de zee ziet, gevoel heb je er dus goed ingebracht.
Poetisch gezien vind ik hem ook goed, hij leest lekker weg; het heeft een lekker ritme. Ik vind de lay-out van het gedicht wat minder, het leest niet lekker zo cursief gedrukt. Daarnaast zitten er ook geen strofes in, dat vind ik prettiger lezen. verder niets op aan te merken. |
wauw...
|
Citaat:
(y) |
Is de eerste keer dat ik iets heb geschreven.
Er kan wel meer niet klopppen, want ken de regels om te dichten niet goed.. :bloos: Ben zomaar begonnen met schrijven... Konijntje je hebt gelijk. Ik heb niet opgelet..het is : Geen onstsnapping mogelijk.. |
Citaat:
|
dus t valt allemaal reuzemee met mijn gedicht haha ;)
|
Citaat:
Over jou gedicht, voor een eerste keer echt niet slecht (en dat zeg ik niet snel), maar metrisch struikelde ik een beetje over: Omhels me en hou me vast Je bent niet meer alleen Daar waar jij bent, enkel te gast Hier hebben wij er geen allemaal zijn we gelijk |
hehe ik vind het idee van het gedicht echt gaaf! coole omschrijving van de zee, coole titel ook.
je mag een stickertje komen uitzoeken :D ;) ! |
Ik kom dan eindelijk mijn langverwachte stickertje ophalen...;)
Halogeen, ja er klopte het een en anders misschien niet. In je hoofd klinkt t misschien goed, maar om te verwoorden en netjes op papier te zetten is nog best moeilijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |