![]() |
Vraagjes doorslikken pil
Mijn vriendin heeft de pil doorgeslikt zegt ze alleen nu heeft ze een paar vraagjes... omdat ik bij t forum ben aangemeld heb k beloofd ze even te stellen:
Situatie: nadat strip 1 op was is ze doorgegaan met strip 2 ze zit nu in de laatste week van die 2e strip. Vragen: 1. Kan ze nu gewoon ophouden met deze strip zodat ze binnen een paar dagen menstrueert? 2. Zo ja, neemt de betrouwbaarheid van de pil dan af? Bedankt alvast :D |
Stel de vragen hier maar eens: :)
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=845759 |
1) Ja... ik word na 1 strip +/- na 4 dagen ongesteld, en als ik doorslik is dat 3 of 4 dagen :)
2) Nee toch? :$ dat weet ik niet :bloos: |
en als ze nou volgende week een weekend weer bij mij komt.... kan ze ook gewoon de 2e strip afmaken en dan doorslikken in de 3e strip totdat ze weer bij me weg is? :o
|
Ja, dat kan ook.
|
algemene piltopic..
|
Ze mag net zoveel pillen slikken als dat ze wil, alleen hoe meer strippen, hoe meer kans op doorbraakbloedingen (en vaak ook: hoe zwaardere menstruatie).
Ze kan ieder moment haar stopweek inlassen aangezien ze in ieder geval al 21 pillen (1 strip) heeft geslikt. En de pil blijft gewoon betrouwbaar als ze netjes elke dag d'r pil inneemt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |