![]() |
Likdoorn/eksteroog
Hai,
Ik heb blijkbaar een likdoorn onderaan men voet, nu ben ik bij de apotheek speciale pleisters gaan halen met Salycilzuur op, hiermee zou het laagje per laagje verdwijnen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? En hoelang duurt het ongeveer eer die weg is? |
mijn moeder heeft dat welles :)
en die plakt er ook pleisters op (vraag niet welke!) maar ik d8 dat het bij haar wel snel over is... kan het niet vragen ze is ff weg |
Ik heb ook van die pleisters gehad en bij mij werkte ze niet zo goed. Je moet ze iig langer laten zitten dan op de verpakking staat en ze aan de zijkanten goed vastplakken met leukoplast of tape zodat ze niet gaan verschuiven en er na een paar uur al afliggen. Daarna moet je in een voetenbad gaan zitten en dat allemaal open en eruit pulken enzo. Bij mij lukte het nooit zo, bij mij is ie vanzelf weggegaan gelukkig.
|
ik heb geen ervaring met die pleisters, maar als ik jou was zou ik ze weg laten halen bij een pedicure. dan ben je er zo goed als zeker vanaf. en zo duur is een pedicure tegenwoordig niet meer;)
|
ik heb wel zoiets gehad in druppelvorm...dus geen pleisters. En tegen wratten. Maar het werkt niet. Erover heen pissen deed veel meer wonderen =P
|
wat is een likdoorn eigelijk? ik heb namelijk ook iets raars onder mn voet.. weet niet wat het is... :s
|
Een likdoorn is eelt dat naar binnen groeit, doordat je te knellende schoenen draagt, of verkeerd op je voeten steunt zodat er op die plaats een overdruk ontstaat.. 'k heb er geen last van, maar 'k wil het wel weg.. ben het nu aan het proberen met die pleisters, want 'k heb het niet zo voor mesjes aan men voet :(
Ik hoop alleszins dat het lukt! |
Bij mij gaan ze altijd vanzelf weg... Vraag me niet waarom :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die pleisters helpen wel, maar ik moest ze langer gebruiken dan er op die verpakking staat. Duurde wel een week of 3 :/
|
Citaat:
|
dat had ik ook onderaan me voet heb het zelf weggehaald met een naald :D
|
Aanstippen met stikstof die handel. Geeft net een gevoel of je je gebrand hebt, daarna ben je er heel snel vanaf
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |