![]() |
Heeft iemand een suggestie voor een goede opdeling van alternatieve muziek?
zonder eindeloze ' hokjes', wat zou een redelijke indeling
zijn zonder al te veel te generaliseren? en is dit wel mogelijk? of is het meer een marketingstrategie om steeds weer met een zogenaamde ' nieuwe' muzieksoort te komen? |
Goeie muziek en kutmuziek lijkt mij een redelijk opdeling
|
de muziek waar ik naar luister en de muziek waar ik niet naar luister ;)
maarre: het is natuurlijk wel mogelijk om muziek in een bepaald genre onder te verdelen. alleen zal niet iedereen het daar altijd mee eens zijn :p |
Chain of Strength - True Till Death.
|
Een indeling zonder hokjes?
|
Kijk, je hebt natuurlijk SLAAAAAAAYEEEEEERRRRR en dat is goed.
Je hebt ook andere dingen die goed zijn. Helaas zijn er ook nog meer andere dingen die KUT zijn. Daarnaast zijn er ook dingen die gewoon niet jouw ding zijn. Bovendien zijn er dingen waarvan het hele genre kut is. Als laatst is er dan ook nog de top40... |
Waar wil je heen met dit topic?
|
Ja duh, je kunt het op ontelbaar manieren verdelen. Hard/rustig, koud/warm, catchy/chaotisch, consonant/dissonant, instrumenten, goed/slecht, blabla/blabla.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doe het gewoon zoals het voor jezelf het makkelijkst is. Ik heb 2 cd rekken, 1 met 'leuk' en 1 met 'niet zo leuk'. Issa that simple.
|
Citaat:
|
Citaat:
It's tearing me apart, please tell me what to do now. I'm desperate... |
hehe da's nog beter :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb wel wat origineel hoor, stuk of 5 denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hehe, een aantal wel. Als ik een vette cd voor 10 pleuro zie dan koop ik em nog wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Onlangs kill 'em all origineel aangeschaft v oor 10 pleuro. |
Citaat:
|
Weet niet echt wat hier de bedoeling van is. Je kan eventueel een duidelijker topic openen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |