![]() |
probleem
heej allemaal,
ik heb een vriend en hij vind een meisje heel erg leuk, is verliefd op haar, en zij heeft hem verkering gevraagd... maar hij weet nu niet wat hij moet doen, want hij heeft enorme faalangst... hij is bang dat hij vanalles fout gaat doen enzo... maar hij wil eigenlijk ook geen nee zeggen, omdat hij haar dus wel heel leuk vind, iemand tips wat hij moet doen? |
Hij zal wel gek zijn om dat te laten schieten. Zeg 'em dat praten helpt (met die meid dus).
|
ja, maar hij vind dat dus ook supereng... ik zeg hem ook al het gewoon te doen, hij moet zich er toch eens overheen zetten, maar hij durft gewoon niet :s
|
Die meid heeft zich er toch ook overheen gezet. Kent hij haar goed ? Anders zou het misschien fijn zijn als ze eens wat vaker bij elkaar komen om wat vertrouwd te raken van elkaars aanwezigheid, oid, om vervolgens wat meer de relatiekant op te gaan. Twee verliefde mensen, moet toch goed gaan ?
|
Hij moet 'ja' zeggen.
|
Citaat:
|
hahaha, tell him that :P
|
Citaat:
Maar goed.. de topicstarter is 14. Die vriend zal ook wel ongeveer zo oud zijn. Ik kan me ook nog wel herinneren dat in de.. 1e en 2e klas.. die jochies (*nods* jochies ja :p) doodsbang voor je waren. :D |
hijs 12, dus zelfs nog een stuk jonger als ik... maar hij lijkt in andere opzichten zo veel volwassener, das wel grappig, dat ik hier aan merk dat hij eigenlijk nog heel jong is, maar toch, hoe hij het 'probleem' opvat, is dan ook wel weer volwassen... ik weet et niet :P
|
Doen!!!!
|
Tuurlijk moet ie het doen, waarom niet ? Het meisje vindt hem leuk, dus dan moet hij toch geen faalangst hebben? (als mensen verliefd zijn kunnen ze toch veel hebben dus ;))
|
Jaja, ik ken die verhalen die beginnen met 'een vriend van me..' zo onderhand wel ;)
|
looooooool, ik ben het zelf niet hr, kijk maar in het internet dates topic ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Verder bedoel ik niet te zeggen dat ze er geen verstand van hebben. Waar ik op doelde, was dat het voor veel mensen hier zo simpel lijkt. En dat het eigenlijk ook simpel is. Alleen dat de meesten het enger en moeilijker vinden als ze 14 (of in dit geval 12) zijn, dan wanneer ze 21 zijn. Zeker als je al de nodige ervaring hebt, wat je meestal niet hebt op de 12e. |
Op je 12e ben je imo nog veel te jong, hoe oud je je ook gedraagt
|
Citaat:
Och, had jij geen bruggerliefdes? :) |
voor wat? en op mijn 14de had ik al de nodige ervaring
|
Citaat:
Ik ga het nog 1 keer proberen en anders.. eh.. zullen we het maar laten? Als je 12 bent, heb je nog niet vaak verkerinkjes gehad. (uitzonderingen bestaan) Daardoor is het allemaal nog wat onwennig en zo. En ben je dus sneller bang dat het niet lukt. Zeker als je al wat faalangstig bent. De mensen die hier reageren met 'simpel' hebben op zich wel gelijk, maar zijn allemaal al wat ouder, hebben meer ervaring en maken zich druk om andere dingen. En wat ik dus zei, was dat het inderdaad wel simpel is en lijkt, maar dat ik me nog kon herinneren dat we daar toen we 12, 13, 14 jaar waren toch anders over dachten. En ja, het is behoorlijk gegeneraliseerd. |
nee ik ben het wel met je eens maar er zit wel een groot verschil tussen 12 of 14 zekker voor mijn gevoel ik was al erg ver op mijn 14de dat bedoel ik en het was ook meer een reactie op de gene voor je
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28. |