![]() |
eten tijdens Ek nederland?
ik weet niet of dit nou hier moet of in het EK-forumpie.
Ik doe et maar hier. Wat eet jij tijdens een voetbal wedstrijd van Nederland? Een heleboe oranje dingen of........ En eten julie 'normaal' avond? Wij wel. Maar hebben tijdens de wedstrijd meestal allemaal oranje snoepies. van pringels tot spekkies. |
Ik heb voor morgen wat gebakken mosselen besteld :o
|
Ach, ik eet gewoon wat zoutjes. Chips en nootjes enzo, maar geen speciale oranje dingen. :)
|
Oranjekoek en oranje tompoezen. ;) Voor de rest zoals iedereen zal eten, chips en nootjes etc.
|
oranje tompouce indd, oranje koeken, rood-wit-blauw spekjes nog van koninginnedag :o
verder gewoon chips, toastjes, pringles enzo.. voetbal is niet goed voor de lijn (n) :p |
Niks bijzonders, al dat overdreven gedoe de hele tijd.
|
niet eten,alleen zuipen tegen 110 aan!!!
Zuipe da het hoost,zuipe da ut krakt,zuipe da ut mauwt. |
Ik eet niks bijzonders tijdens het EK.
|
Waarom zouden we niet normaal avondeten...? :confused:
Tijdens de wedstrijd gewoon dingen als chips, nootjes, chocoladerozijnen en popcorn en dergelijke...niet ander dan tijdens bv. een film of gewoon een avondje met vrienden dus. Laatste keer hadden ze wel oranje gebak, maar dat was door de ouders van iemand gekocht. ;) |
Bij ons zal het wel rommelig worden want mijn diplomauitreiking begint om zes uur en zal pas rond half negen afgelopen zijn denk ik. Ik zit dus vermoedelijk met mijn macaroni voor de tv voetbal te kijken. Verder eten we altijd iets van chips of zoutjes of nootjes tijdens de voetbal.
|
Tijdens de wedstrijd eh, gewoon, als er lekkere chips of nootjesin huis zijn daar wat van, of ehm, koekjes soms, brood ook wel... tja... gewoon wat je eet als je tv kijkt.
|
Citaat:
|
Gewoon chops en nootjes inderdaad. Dat er dan mensen zijn die echt oranje dingen gaan eten :D
|
Citaat:
|
Mijn ma heeft alles oranje. Oranje drinken, oranje drumstiks, oranje spekkies en oranje chips en niet te vergeten oranje tompoezen.
|
Chips, zoutjes, pinda's, alles wat mn vati op tafel zet.. Veel te veel iig :o .
|
ohja laatst hadden we ook nog oranje Sisi :p maar dat was meer toevallig
|
Ik eet meestal chips of popcorn, dus niet speciaal iets wat oranje is
|
als ik kijk meestal wat wokkels ofzo, maar dat wil ik tegengaan dus vanavond zit ik in de sportschool rond die tijd :p
|
Tijdens het kijken zelf eet ik meestal chips. Het avondeten is gewoon normaal, niet iets bijzonders ofzo.
|
Citaat:
|
Ik eet nix speciaals dat met het EK of Oranje te maken heeft. :|
Meestal trekken we een zak chips open of zo :D of wat koekjes... |
gewoon borrelnoten enzo
|
ik eet eigenlijk helemaal niks tijdens de wedstrijden :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47. |