![]() |
StarCraft: Ghost
Die eikels bij blizzard hebben Starcraft Ghost WEER een jaar opgeschoven! Ik ben boos, who's with me?! :evil:
lees hier het hele verhaal op gamespot. Ze hebben Nihilistic weggetrapt, kwaliteit niet hoog genoeg. Dus nu mogen de smachtende fans nog een jaartje wachten :mad: |
En terecht, liever een jaar wachten dan een game waar mijn oma zelfs geen natte billen van krijgt.
|
Yep. Dan krijg je het B&W syndroom.
|
Blizzard style...
Mjah ze hebben dan ook nog nooit een slecht spel uitgebracht. En B&W was echt een heel goed spel btw. En je moest het ook meer zien als een test rondje voor B&W 2 die word sick. |
Citaat:
B&W was leuk, maar lang niet het succes dat ik gehoopt had. Met name de multiplayerfunctie viel erg tegen. |
Ook het savesysteem in B&W was zo bagger dat menig gefrustreerd gamer er diarree van kreeg, en dat op het toetsenbord uitsmeerde.
|
Als we toch frustraties uiten over B&W :D
Ik heb ooit meerdere weken eraan gewerkt m'n creature helemaal goed op te voeden en helemaal goed te zijn (niet erg makkelijk vind ik). Was dat eindelijk gelukt, zat ik in lvl 6. En ik moest gewoon ff los. Die Armageddon extreme miracle ofzo, lag daar zó verleidelijk... Dus ik denk: naja ach, daar is saven immers voor. Dus ik save de game en ik roei elk van mijn vele honderden onderdanen uit en alle levende wezens die ik verder kan vinden geef ik er goed van langs, waaronder m'n eigen creature. Maar ja, wat blijkt nou... dat soort dingen worden apart opgeslagen. Dus ik laad m'n savegame en iedereen leeft weer. Maar m'n tempel is nog steeds pikzwart en m'n creature heeft van me geleerd iedereen te mollen waar ie zin in heeft. Beetje jammer :p |
OK ok ok.... het spel mankeerde zeker wat :P
Maar het is ook niet makkelijk om baanbrekende spellen te maken... laten we met z'n allen hopen dat B&W2 de shit word. Enneh als we het toch over Peter Molyneux (of hoe die gast ook heet) games hebben... Ik zit eigenlijk wel te wachten op een gloednieuwe Syndicate game... wat jullie? |
Wat boeit sc ghost me nou, ik wil starcraft2.
|
Goed punt :d waneer komt die? Heeft iemand mooie screens gezien? Aan het eind van Warcraft 3 zit ook een soort vage preview...
|
kon het niet meer met je eens zijn, van mij had starcraft: ghost ook niet zo nodig gehoeven. Maar tis beter dan niks :P StarCraft 2 zal nog wel heel wat jaartjes op zich laten wachten, als je kijkt hoe lang ze over de rest van hun games doen
|
Ach ja het maakt niet uit hoelang ze er over doen verkopen zal het toch wel kijk maar naar warcraft 3 en diablo 2. Jaar uitgesteld en toch verkopen als een gek.
|
Citaat:
Ik wil een crossbreed van Syndicate en X-Com. :o Mannetjes enhancen met technologie en dan in realtime met een minigun aliens neerknallen .. *kwijl* .. |
Beter lang wachten op een spel dat dadelijk helemaal supergeweldig is dan nu een spel krijgen omdat je het perse wilt hebben maar dat het kut is omdat ze het moesten rushen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
dat had ik ook:D ik had overbevolking en d8 ik zet er ff een paar met bliksem in de hens (hele dorp in de hens (foutje) 100 man dood). dus ik gewoon de game weer laden houd ik zo'n ranzig handje:S. |
Citaat:
Blizzardgames worden altijd jaren uitgesteld, maar je hebt dan ook wat. |
Als ie op de cube komt koop ik hem :) .
|
Weet iemand wanneer hij nou ongeveer uitkomt?
|
STAAAAAAARCRAFT : GHOOOOOOST!!! :mad:
daar wacht ik al zooooo lang op, dat spel wordt de moeder neukende bom :eek: . Starcraft 2 mag ook wel komen...Ik word een beetje para van SC Brood Poot...ik bedoel War. Laat die eikels van Blizzard een keer opschieten man, altijd wachten met hun...Maar dan krijg je wel een vet spel. Dus ik ben benieuwd (y) Nu ik die Screenshots weer heb gezien vraag ik me af....HOE ERG GAAT DEZE GAMEN OWNEN ? |
Citaat:
daarom nemen ze er tijd voor :). Scghost lijkt me niet zo. Ik wil gvd sc2. |
Damn, dit is wel triest zeg. Van welk jaar was Starcraft ook alweer? 1998? Schandalig dat Blizzard niet eens een fatsoenlijke add-on heeft kunnen produceren, gezien het overweldigende en enorme succes van Starcraft. Ik speel het nogs steeds af en toe, maar ik begin nu wel een beetje moe te worden... :mad:
|
ghost komt toch niet voor pc uit
dus ik ben al boos sinds dat i kweet dat het niet voor pc uitkomt :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
B&W ZOOG VAN ALLE KANTEN EN ALLE BLIZZARDS GAMES WORDEN GIGANTISCH VEEL UITGESTELD. EN ZIJN WEL ALTIJD EEN SUCCES WARCRAFT 3 IS SNELVERKOPENDE PC GAME ALLERTIJDEN DIABLO 2 IS SAMEN MET CS DE MEEST GESPEELDE ONLINE GAME DUS FF DIMMEN JA~~ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In het vervolg beter lezen, wat er mee bedoeld wordt.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar SC : Ghost moet wel fucking wreed worden, heb hoge verwachtingen voor dit spel. |
Citaat:
en owjah, je capslock staat nog aan :nono: |
Citaat:
SC:GHOST wordt iig erg vet, en hoe langer je moet wachten hoe beter, das altijd zo bij blizzard |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |