![]() |
[ Grindcore ] the dillinger escape plan
wie kent ze ?
ik heb ze voor het eerst gezien op graspop , De muziek was totaal mijn ding niet , maar wat een show , rondspringen , monitors laten vallen , zelf vallen , gitaaren in de lucht werpen ( en toch niet stuk ) , micro's werpen , statieven in het publiek gooien ( gestoord ? ) Wie heeft ze nog al gezien of gehoord en wat is jullie mening? |
Ik heb er nooit iets aan gevonden, maar zoals je een show beschrijft hebben ze die hysterie gewoon nodig om mensen te trekken...circusact...
|
ik heb ze gezien, was erg gaaf. toffe band, toffe muziek. ben blij dat ze ook op lowlands komen :)
|
is dat grindcore?
ik vind het geen mooie muziek iig |
Citaat:
|
Aah tegenwoordig word het grindcore genoemd ? ok.
Live een super band, op CD te chaotisch voor me. Maar zeker een goede band. |
beetje mndm.
ik vind het trouwens niet leuk. |
Wat Pim zei, et is te chaotisch... Ik zie er geen goede lijn in, maar die zal er vast wel in zitten...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha Grindcore :D
|
Citaat:
|
mathcore toch?
watzullenwemorgenweereensverzinnen-core |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben te flauw vandaag. :\ |
Citaat:
Trui interesseert me werkelijk geen hol. Ik ben dan ook niet 'metal'. Maar ik hoor wel het verschil tussen nasum/uphill battle en DEP |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geniale muzikanten.
|
Citaat:
http://a.trautman.home.comcast.net/i...latimespic.jpg |
Citaat:
|
topic 300035448 over deze band volgens mij
tdep vind ik wel leuk, het is zeker geen grindcore, en ik wil ze zeker nog een keer live bekijken |
kheb DEP ook gezien op Graspop en vond het totaal niet boeiend
|
Dit is zeker niet mijn ding. In de catagorie chaoscore ga ik liever voor converge, botch en coalesce.
|
kan niet zoveel met deze band
|
Citaat:
en geen grindcore:p geweldige band. zowel presentatie als 'uitvinders'van een nieuw muziekgenre(zowat). |
Mathcore betekent toch op willekeurige plaatsen in je nummer 11/4 maten plaatsen?
|
Ze zijn wel koddig.
|
Ik zie er niet zo heel veel grindcorigs in eigelijk.
Dit grind veel harder :D : Anal Blast - She Eats Her Tampons Out Of My Shit |
Citaat:
|
Hij heeft het dan ook over Anal BLAST.
|
ook gezien op graspop
wat een show :cool: :eek: geweldig goed ( alleen net niet vzo goed als alice cooper en motorhead :cool: ) alleen het geluid was ietss minder; pijnlek hard en vanwaar ik stond te weinig bass... offtopic: terror was ook zeer goed |
Anal cunt vind ze gay
Dus ik ook :D |
Vette band! Heb ze gezien op Graspop. Was wel keigrappig toen gitarist op een monitor sprong, die toen onder hem uitrolde waarbij hij al gitaarspelend op zijn bakkes viel :D
|
Citaat:
3/4 maten en 7/8 maten enz. plaatsen. |
volgens mij is het gewoon zo dat je wiskundige formules gebruikt om toonladders/maatsoorten/etc te berekenen maargoed
|
nee
het betekend gewoon dat je samengestelde maatsoorten (vaak een combo van duaal en ternair) gebruikt (die dus bv 5, 7, 9, 11, 13, 15, etc in de teller die al eeuwen in de muziek bekend zijn maar moeilijk te volgen zijn voor het relatief achterlijke hardcore volk. Veel oosterse bv muziek bestaat alleen maar uit oneven maatsoorten. Meshuggah doet hetzelfde; maar spelen vaak ook in een maatsoort patronen die over de maat gaan; dus waardoor je het gevoel krijgt dat een instrument "uit de maat" zit; maar na x aantal weer uitkomt. |
Citaat:
(en er zit nogal een verschil tussen Anal Cunt en Anal Blast) |
Citaat:
|
ehh grindcore? dat vind ik niiiiiet echt bij DEP passen maar goed whatever you want er zijn alleen al 2 topics over DEP open
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=838743 http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=821077 |
Inderdaad die kunnen best nog wel naar boven, zo oud zijn ze niet en dit topic heeft verder ook niet veel nieuwswaarde.
Wil je voortaan eerst de zoekfunctie even gebruiken? goed opgelet hoor hi, i'm nora (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49. |