![]() |
Everwood # 3
En jawel, nummer 3 :)
Voor mensen die de link naar nummer 2 nog willen: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=820961 |
Citaat:
|
Ja, ik had ook wel verwacht dat Madison het ook tegen Ephram zou zeggen. Maar nu gingen ze het gewoon vergeten, en daarna zaten ze zo ongemakkelijk samen op de bank..
|
Ja, rare actie :D
Ik zou dat echt niet kunnen hoor, ik bedoel, alsof je je dan beter voelt? Bright blijf ik echt het leukste karakter in die hele serie vinden! En dat Delia zo geschokt keek, hoe was die moeder ook alweer doodgegaan? Als die dood was gegaan aan een ziekte had ze haar misschien ook medicijnen zien slikken en schrok ze er daardoor van? |
Ja, ik dacht ook dat Delia door die medicijnen aan haar moeder moest denken.
En Bright is :cool: |
Was die moeder niet verongelukt?
Ik vond het ook vreemd dat Delia zo raar deed toen ze Linda met die medicijnen zag. Mensen nemen toch wel vaker medicijnen in... Hoeft helemaal niets ernstigs te zijn. |
delia en eph's moeder is doodgegaan aan kanker (toch)
denk meer de chemo en diie andere medicijnen en dat ze daardoor ze schok van linda |
Citaat:
Het is niet echt een geweldige bron, maar ik kon niets beters vinden en het bevestigt ook al wat ik zelf al dacht. |
Citaat:
Ook al zegt de bron in de post boven me van niet :confused: |
Citaat:
Nou ja, Delia's vader is een dokter, misschien associeer je medicijnen dan met ergere dingen dan andere kinderen :confused: Of we gaan er gewoon nog achterkomen. |
Ik dacht idd ook dat het kanker was..
|
ik dacht dat ze dacht dat ze aan de drugs was...
|
Citaat:
Wat weet Delia nou van drugs? |
Maar Linda nam echt een hele hoop pillen, niet 1 of 2.. Ik begrijp best dat je daar van schrikt als je iemand dat ziet innemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond het leuk dat we weer wat meer van Delia zagen.. Dat had ik wel ff gemist.. Ik vind het wel jammer dat we nooit meer die broeder/zuster liefde tussen Delia en Eph zien..
Maargoed, was een leuke ep :) |
Ik vond t erg leuk dat die Pianoleraar weer terug kwam. Iemand in dit topic zei al, nadat die aflevering van die mijn was geweest, dat hij/zij bang was dat ie niet meer terug zou komen en dat met die aflevering ook dus gelijk die verhaallijn afgesloten zou zijn. Maar dat was dus nie zo, gelukkig (y)
Alleen wel jammer dat ie doof wordt :s Stom van Ephram dat ie helemaal naar Madisons huis terug ging rijden. Hij moet ook aan zichzelf denken, en niet alleen aan zn meisje. :nono: Ephram is veel verliefder op haar dan Madison op hem ;) Zo lijkt t. Ik denk dat ze nog een keer zijn hart zal breken :( :p En in mijn herinnering is die moeder ook doodgegaan in een auto-ongeluk. Oh! En Bright was weer cool :cool: :cool: |
Ik vind de laatste tijd steeds meer dat er een beetje krampachtig allerlei wijze lessen naar boven gehaald worden. Daarnaast zijn al die lui echt fucking hysterisch, het wordt weer te soap-ish voor mij... En te amerikaans, al die gemaakte waarden en normen die je opgelegd worden...
Maar toch ben ik verslaafd... Damn! |
vanavond weer :D
Spoiler
|
Citaat:
Ja dat viel mij dus ook op, als de stem van andy 'opeens op de achtergrond begint te praten' denk je bij jezelf -shoot me- :p Maar ik ben ook verslaafd:D |
Citaat:
maar goed... :p |
Citaat:
|
Of is andy, irv? :cool:
|
straks :cool:
tja uiteraard is 't super amerikaans, zeker na een tijdje ga je 't vaste patroon zien (voice over, aan het einde een motto etc) maja verder is 't gewoon uitermate vermakelijk zullen we maar zeggen;) vorige afl was wel koel trouwens, onhandige situatie met eph en madison, je ziet het einde al aankomen:s jammer ook dat ie niet speelde, het lijkt me koel als ie eindelijk iets bereikt met zijn talent..dehlia is echt te grappig trouwens, en bright uiteraard:P en Amy weer met Tommy, tsjah dom dom |
geen voice over dit keer :D
'k heb t hele seizoen al gezien, maar met ondertiteling is t toch iets beter te volgen :) (zeker Amy, die mompelt altijd). K vond Ephram wel zielig :( En Andy was wel wat hard voor Linda... En waarom laat hij Nina niet gewoon doen wat zij wil... |
in de ene aflevering vind ik die ouders echt vreselijk en nou vielen ze (Andy, Rose en Harold) me 100% mee :s
Ik heb weer eens met tranen in mijn ogen gezeten :bloos:; bij Colin/ Amy en het gesprek van Ephram met Andy... ben benieuwd hoe alles verder gaat volgende week! |
zal ut ooit nog goed komen met amy en d'r ouders?
|
Ik hoop dat ze nu inziet dat ze toch maar beter naar huis kan gaan... (dit is geen spoiler want die ene die ik ooit gelezen heb, ben ik GELUKKIG helemaal vergeten)
|
Ik vond Ephram ook zielig vandaag. Toen hij Madison ging roepen en zei dat ze geweldig was en ook toen hij zei dat hij zijn moeder miste. :(
Maar ik vind wel dat hij te veel zijn best doet bij Madison. |
aargh, ik kan volgende week niet zien of Tommy het overleeft :mad:
|
Wat een K*t einde!!! :mad:
Echt goed gefilmd, op dat feest waar amy was (y) ik vond het wel een raar stukje dat ze opeens colin zag... :s Het komt heus wel goed met amy nu, denk ik. Ze gaat denk ik beseffen dat ze toch wel terug moet naar haar ouders. |
Ik wist dat Colin zou komen, maar ik schrok me lam toen hij daar ineens stond :)
Ik vond het een ge-wel-dig einde, goeie ep :) |
Ik gilde ook meteen "Oooh Maaaam zag je wie dat was!!!"
Uiteraard had ze dat niet gezien. Ja, goeie ep (alleen weer dat gelijke verhaal alcohol en problemen bij Amy + Ephram), maar irritant einde! |
Citaat:
goeie afl:) mooi gefilmd idd dat feest en dat het weer over Colin ging, wat je bijna zo vergeten met dat hele gedoe over Tommy..Colin had langer haar! Echt erg dat Tommy bewusteloos is, als die dood gaat (wat niet zal gebeuren denk ik) flipt amy echt..:s Soms vond ik wel dat Ephram beter zn mond kon houden, hij flapt alles eruit en Madison raakt gelijk in paniek.. (n) wel mooi die laatste scene, blij dat Andy niet boos werd..en dat ook de moeder weer ter sprake kwam (hetzelfde als met Amy met Colin!) |
Citaat:
Everwood hoeft voor mij niet per se het goede voorbeeld te geven, hoor... |
Citaat:
En het gaat niet zozeer om het goede voorbeeld geven, het gaat om dingen bespreekbaar maken, in Everwood worden best veel (Amerikaanse) taboe's doorbroken. (heb ik het idee dan...) |
Leuke mooie aflevering :)
|
(everwood hele mooi serie, zit vaak te huilen als ik kijk enzow als er iets gebeurd met amy of iemand anders, of aan het eind bij een wijze les ofzo) :bloos:
|
in mijn tv gids staat alweer wat er volgende week allemaal weer gaan gebeuren....
|
op teletekst ook :)
maar ik ga me in proberen te houden deze keer, want ik las een paar weken geleden ook al van te voren dat Amy het ging uitmaken met Tommy :( |
Upper-de-up :o
Vanavond weer :) |
Oehoeh oehoeh, zin zin zin!
Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren :) |
ik moet het denk ik opnemen vanavond..
|
Ik wil de komende 3 weken zowel Everwood als the OC opnemen in verband met vakantie :o
|
Damn, kan het vanavond weer niet 'live' kijken :( Dat is toch altijd net wat leuker dan van een video kijken, want dan zit je tenminste in spanning tijdens de reclameblokken enzo :)
|
Citaat:
Ik schrok me ook dood :o wat een geweldige aflevering zeg. Ik haatte het toen hij afgelopen was :mad: :D . Vanaaf weeer (y) |
ik moet het ook al opnemen;o
|
Waar gaat deze serie nou over? :|
|
Ik heb teletekst al gelezen, maar daar staat niet zo heel veel bijzonders.. We zien wel :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |