![]() |
probleem : afspraakje
kzit met een probleempje kmoet een geheim afspraakje maken met een vriendin alleen kwil nie met een smoes aan komen bij me ouders en zij ook niet. en we wonen ongeveer 30-40 min van elkaar en ze moet door de bossen dus ze mag niet naar mijn plaats van d'r moeder dus ze kan ook nie zegge dat ze effe naar de stad gaat bij ons. dus hoe moet ik dit aanpakken ? :(
|
Zeg dat je naar de bios gaat.
|
Uh yoo ma :rolleyes: ik vind een meisje leuk mag ze een keertje langskomen om samen een film te kijken ?
|
zij kan niet naar m'n plaats komen. want ze mag nie alleen door de bossen en ze wil ook niet zeggen dat ze bij iemand in haar plaats afspreekt ofzo...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kunnen jullie niet gemeenschappelijk ergens afspreken? Of allebei een vriend/vriendin meenemen en zeggen dat je daarmee weggaat en iets leuks gaat doen. ( dan moet je wel iemand in vertrouwen nemen natuurlijk)
Als zij niet naar jou mag komen, en jij niet naar daar.. dan zal het zo wel moeten denk ik? |
je spreekt ergens met er af, bij de bios ofzo, je vertelt je ouders dat je met een meisje naar de bios gaat
klaar, wat zit je nou moeilijk te doen? waarom mag niemand het weten? |
als ze niet in d'r eentje naar jou toe mag.. en wil het zo graag.. dan ga je haar toch gewoon ophalen?
|
Zijn je ouders streng gereformeerd?
|
wat zijn jullie weer lekker aardig... :rolleyes: laatmaar ik los het zelf wel op met haar
|
neej.. maar ik meende het hoor..
wrom ga jij haar niet gewoon ophalen? |
Citaat:
enkel een paar tips, maar zelf kunnen wij ook de situatie niet zo goed inschatten, en als je dit al onvriendelijk vindt, er zijn heus wel wat ergere replies hoor :) |
kan haar wel ophalen maar we moeten het geheim houden en ga alsjeblieft nie zeuren van waarom , daarom , we willen het geheim houden zonder liegen maar hoe?
|
Citaat:
|
en ik ze bijna nooit alleen thuis, dus dat gaat ook niet werken....
|
Dit is een forum en jij plaatst een topic.
Dat het je niet bevalt wat je leest jaa daar kunnen wij niks aan doen. |
Citaat:
Zoals ZerO ook al zei..dit is een forum, iedereen antwoordt wat hij wil ,als dat jou niet bevalt moet je ook geen topic openen. |
Citaat:
ik ga weg en ik wil niet zeggen waarnaartoe maar of ze dat accepteren.. |
Wat mij altijd wel uitkomt is gewoon de waarheid te spreken maar dan met een sarkastisch ondertoontje dat iedereen denkt dat ik 'n geintje maakt. Dus gewoon eehm...
Jij: mam mag ik met een vriendin naar de bios Mam: welke vriendin jochie Jij (geïriteerd): Die ene waar ik niet mee om mag gaan, nou goed? Mam (verbaast): je hoeft niet boos te worden Jij: ben ik ook niet, mag 't nou Mam: Jawhoor... Zie je ... niemand liegt :) je spreekt zelfs hartstikke de waarheid... maar toch gelooft ze je niet. Offeh... je koopt een verrekijker en laat je aboneren op de vogel bescherming en gaat gezellig met je vriendin in het bos vogels spotten... Toch niet jouw schuld dat je haar heel toevallig in het midden van het bos tegen komt? Dat kon jij ook niet weten. Offeh... je neemt een krantenwijk... met Haar huis erin. Zorgt dat zei altijd de krant als eerste leest en stopt liefdesbrieven in de krant... daz ook wel lief. Nou jah... k'hoop dat je er wat aan hebt |
Spreek inderdaad gewoon ergens af, vóór die bossen. Hoe irritant het ook klinkt je blijft de jongen. ;) En verder: zeg gewoon dat je met ûn vriendin naar de bios gaat. Desnoods verzin je er nog eentje bij die toevallig die avond ook gaat. Maar dan in een andere zaal. En geheimhouden en eerlijk zijn is lastig, en haast niet te doen bij zo'n geval.
|
ga naar haar plaats:p
|
Stuur een taxi naar haar toe, zeg dat je naar een vriend gaat en huur een hotelkamer :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan toch zelf wel wat bedenken? |
Al afgesproken? :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25. |