![]() |
muziek downloaden
voor school moet ik onderzoken doen naar hoeveel % van de jongere muziek downloaden dus als je dat hier ff weg zet
thanx =xxx= |
soms
|
Vaak genoeg.
maar ik stem uit principe niet. |
Heel vaak. :)
|
Soms
|
vaak
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind de schaalverdeling niet echt kloppen. Je hebt soms, is voor mij 'af en toe' , is voor mij dus 'weinig' en dat sluit wel erg aan bij bijna nooit. Daarboven staat weer 'heel vaak'.
Er zou op zn minst nog een 'regelmatig' tussen moeten. of: van de nummers die ik heb heb ik meer dan zoveel% gedownload. Dat schetst een beter beeld lijkt me. |
muziek soms
voor muziek pak ik gewoon internet streams (X-fm ofzo) Films daarintegen wel heel vaak |
vaak, en de bands moeten er maar blij mee zijn want daardoor hebben ze kans dat ik naar hun optredens ga en cd's van ze koop.
|
Ik download het, maar niet zoveel.
|
Vaak. Leuk he.
|
Vaak
|
maar je zit nu op een forum waar een heleboel mensen zijn die vrij regelmatig op internet zitten.
dus het zal wel niet helemaal kloppen. maarja vrij regelmatig(ik heb er 3800) |
Nooit. Al die muziekprogramma vertragen mijn pc en vergallen de i-netverbinding. Plus als ik muziek wil hebben vraag ik het mijn pa, die kopieert het van zijn collega's. Als ik mp3's nodig heb, dan gebruik ik mijn gewone-muziek-naar-mp3-omzet-programma.
|
Nooit omdat programma's als Kazaa mijn datalimiet van het internet verzieken. Als ik graag een bepaald liedje wil hebben dan vraag ik of mijn vriend die voor me download.
|
doe ik heel erg vaak, ik luister alleen maar gedownloade muziek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bijna nooit
|
1713 mp3 + videoclips
8.43 gb totaal voor muziek souseek voor software en films shareaza |
Citaat:
|
soms, maar dat is gewoon omdat ik gen goede nederlandse downloadsites weet...
|
School? Nu nog?
Maar ja, ik download vaak muziek. |
teveel en te vaak :o
|
Met vlagen.
|
bijna nooit.. en vaak is dat dan ook nog maar dingen die je op de officele website's mag downloaden, of maar stukjes van een liedje.
|
Citaat:
|
heel vaak
|
Soms.
|
Heel vaak. :cool:
|
Citaat:
|
Tja regelmatig! :)
Heb 400 liedjes en een stuk of 10 albums. Dus ongeveer 600 liedjes. :p |
vaker dan me lief is.
zon 20 gig aan mp3 |
eerst wel, maar nu heb ik noh geen downloadprogramma op m'n pc staan..
|
Bijna nooit
|
Vaak.
|
Citaat:
|
tussen soms en heel vaak in
|
Citaat:
|
Nogal vaak :p
En als ik diep onder de indruk ben van een album koop ik die netjes in de winkel. |
Vrijwel altijd.
Ik heb behoefte aan nieuwe muziek en heb geen geld om al die CD's te kopen, dus dan maar zo. |
Citaat:
|
Heel vaak, vooral de laatste maand heb ik bijna niets anders gedaan achter mijn computer (op forummen / MSN'en na :p )... niet alleen muziek, maar ook cabaret. :)
|
Bijna nooit.
Ik ben momenteel wel 2 albums aan het downloaden, maar daarvoor heb ik nog nooit muziek gedownload. Ik koop als het kan, maar deze 2 albums zijn niet te krijgen tenzij ik er 60 en 125 dollar op amazon.com voor over heb en dan heb ik ze tweedehands. De ene is nieuw niet meer te krijgen en de ander kost nieuw 225 dollar. (En volgens mij moet je ook nog eens een creditcard hebben om vanuit het buitenland te bestellen en die heb ik dus niet. :o ) Volgens mij ben ik nu de enige hier die het gevoel had zich te moeten verantwoorden. :D |
bijna nooit
|
soms
|
Nooit. Echt hele mooie dingen koop ik wel (wil ik dan toch de cd van hebben) en ik luister ook maar weinig muziek.
|
(bijna) nooit
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |