![]() |
LoNsDaLe
zijn er hier ook van die lonsdale freaks aanwezig??
Ik bedoel waarom identificeren jullie dat merk met racisme...... daar ben ik wel benieuwd naar (n) |
Het is gewoon fucking lelijk.
|
|
wat een origineel topic zeg....
ik ohu niet zo van lonsdale en het volk wat zich erin hult,en dan druk ik me subtiel uit. |
Lonsdale is helemaal geen racistisch merk, alleen die domme wannabee gabbers die zich zogenaamd nazi's noemen lopen daarin met hun rechter hand in de lucht en dat is dan KOEL :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zag laatst een neger met lonsdale, bomberjack, opgerolde broek en kisten.
|
Citaat:
|
Lonsdale is de laatste volledig blanke wijk van London. Dat vinden de gabbers en nazi's cool, dat daar een blanke wijk is, en ze denken dat die wijk anti-buitenlanders is en daarom dragen ze het merk.
|
Citaat:
|
Laat de mensen gewoon in hun waarde! Als hun lonsdale willen dragen, laat ze. Het wordt nou eenmaal verbonden met de Nazi's omdat ze dat vaak droegen, maar dat wil echt niet zeggen dat iedereen die lonsdale draagt nazi is! Maar ja... dat idee krijg je er natuurlijk niet makkelijk uit..
|
Het zijn meestal ook van die wannabe gabbertjus uit de 3e/4e klas, die het helemaal cool vinden. Diep Triest. Ik ken iemand die eerst helemaal into hiphop/ 2pac en nu rondloopt met een Londsdale pet, Hitler kapsel en Pim Fortuyn predikt, ook zo'n triest geval.
|
Citaat:
|
jammer dat er geen pleepapier van lonsdale is, dan zou ik mijn reet ermee af kunnen vegen. Het is zo gruwelijk lelijk.
|
Lonsdale wordt geassocieerd met neonazi's omdat de letters nsda erin voorkomen. Als je je jas over zo'n trui aandoet lijkt het dus net of er nsdap staat.
Dat was niet de bedoeling van Lonsdale though. |
Zullen we wel even normaal blijven reageren in dit topic, hoe kansloos Lonsdale ook mag zijn? Noé, Lepra, Eritreaboy16
Dank u. |
Nazi-kleren toch? :|
En dan ontkennen dat het nazi-kleren zijn...die letters pretenderen toch wat anders. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Lonsdale is gewoon een sportmerk, in de jaren 60 werd het door beroemde filmsterren gedragen, en tegen woordig door swazi's...... Mike Tyson, cassius clay(niet altijd), en rudeboy dragen het..... Nazi merk? flikker op (n) Wat je wel kunt zeggen is dat je met rasisme wordt geassioceerd, dat klopt wel |
Citaat:
ik reageerde niet serieus omdat dit topic nooit iets kan worden en net zo uitgekauwd is als de alto vs kakker discussie. |
Citaat:
|
Citaat:
verdiep je eens in de geschiedenis van lifestyle, dit topic wordt niks en zal nooit iets worden. |
Citaat:
|
Ze zijn hoofdsponsor van een Afrikaans (zwart) voetbalteam, waren hoofdsponsor van Racism Beat-it! en ga nog maar even door.
Ik werk in een kledingwinkel waar we ook Londsdale verkopen. Daar hebben we een poster van dat hele voetbalteam in Londsdale-shirts, als je dan ziet hoe zielig die gabbertjes daarop reageren, net alsof het een grap is. Echt triest hoor, gelukkig beginnen steeds meer mensen door te krijgen dat het helemaal niet de bedoeling van Londsdale is, mede door een eenmalige, zogenaamde 'Londsdale-krant' waarin alle vooroordelen over Londsdale worden tegengesproken door middel van feiten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe komt men er eigenlijk bij dat lonsdale racistisch is? dat van dat nsdap zal best, maar dat zal toch niet de enige reden zijn? Ik vind het in elk geval een tyfeskutmerk omdat het zo gruwelijk basic en lelijk is. en omdat al die kutpaardensletten ermee lopen. En ik heb zin om te schelden, kut tyfus, kolere, godverdomme en een reetkever in je aarsch. hoezeeeeee!
|
Citaat:
|
Citaat:
Lonsdale is trouwens een negerwijk in Londen... En hier is de helft zwart.. http://www.lonsdale.co.jp/photo.html |
Ach, enkele creatievelingen hebben van Lonsdale een fantastische afkorting gemaakt, die imho nergens op slaat. Ik vind de kleren niet mooi, maar tegen het merk heb ik op zich niets.
Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Langzaam Elimineren/Executeren Grim |
Ik vind lonsdale mensen even kansloos als mensen met wijde broeken en kraaltjes in hun haar..
|
toepasselijk onderschrift, griller.
|
Citaat:
|
toch een toepasselijk onderschrift.
ik heb ook een lichte neiging tot afkeer van fluoalto3000's heur. maar lonsdale is vele malen smaaklozer dan die blije nephippies. |
hahahaha blije nephippies hahahahah mooi gezegd.. tja kan, ik weet niet ken jij dan lonsdale mensen je moet ze niet zo over een kam scheren zijn genoeg mensen die het als gabber dragen zonder enige racistische bedoeling ermee
|
hmm, das waar inderdaad. Ik ken drie mensen die het dragen, maar die zijn toch wel van de foute kant zal maar zeggen... van die trieste personen die het liefst alle mensen die niet over drie generaties 'nederlands' bloed beschikt, het land uit willen hebben... Helaas.
Het zal inderdaad zo zijn dat niet alle gabbers of mensen die dat dragen die bedoelingen hebben. Dit is ook niet echt de reden waarom ik lonsdale triest vind. Ik vind het gewoonweg retelelijk... :) |
De helft wat hier wordt gesuggereerd is kant en klare lulkoek.
Waarom neo-nazi's het zo'n vet merk vinden is omdat het NSDA in de naam heeft, wat dus bijna NSDAP is, de oude Nazi-partij van Hitler. Verder was het vroeger gewoon een merk voor boksers en niets racistisch totdat ze tot deze wonderbaarlijke ontdekking kwamen. Verder is het natuurlijk afgrijselijk (n) (n) |
maar is datgene wat jij vertelt ook niet de helft van wat hier staat? want dat nsdap gedoe is al eerder aan bod geweest.
|
Citaat:
Het sloeg toch sowieso al als een tang op een varken. :rolleyes: |
jottem.
|
Citaat:
|
Waar typ je Lonsdale zo infantiel? Enig respect is wel op zijn plaats, laten we wel wezen...
|
Citaat:
:) |
jeezus zeg, ze kunnen het ook overdrijven heur... (n)
|
Grappig dat dat bedrijf nog van haar imago af denkt te komen ook. :)
|
met genoeg geld kun je iedereen alles laten geloven. kijk maar naar bush :|
|
kleaak boeie lonsdale of je moeder eat maakt et uti
|
Citaat:
|
wasted :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14. |