![]() |
Pi-air
Ja... misschien een stomme vraag hoor, maar gisteren hoorde ik van een vriendin dat Pierre van Hooijdonk weggaat bij Feyenoord om te gaan spelen bij NAC... is dat waar??!
|
kan nac nooit betale
|
Op geen enkele internetpagina kan ik daarvan iets vinden.
Maar zoals je hierboven al kan lezen. Ik denk niet dat NAC dat kan betalen, en dat van Hooijdonk nog niet gaat uitbollen en volgend seizoen nog europees wilt spelen. Of Pierre van Hooijdonk moet een naamgenoot hebben, dan zou het misschien nog kunnen, maar zullen we daar maar niet vanuit gaan ;) |
van Hooijdonk is eigenlijk voor NAC (zijn webpage op www.feyenoord.nl )
Ik denk dat hij als zijn contract is afgelopen (2003) dattie naar NAC gaat, als hij het Feyenoord niveau niet meer aan kan |
Hij komt uit Breda en is begonnen bij NAC. Is altijd voor NAC geweest. Zal dus wel terugkeren als ie op de bank beland bij Feyenoord.
|
Citaat:
|
weet dit 100% zeker pi-air komt na komend seizoen terug naar het cluppie waar tie hoort: NAC!!!!!!!!!!!!!!!! dan is zijn contract afgelopen en hij heeft op lokale en nationale tv meerdere malen duidelijk aangegeven dat hij zijn carriere af wil sluiten bij
NAC THERE IS ONLY ONE CLUB FOR PI-AIR!!! |
Ik heb gehoord dat ie misschien naar REAL gaat:cool:
|
hij gaat waarschijnlijk na volgend seizoen naar NAC. tis toch zijn clubbie en daar wil hij zijn carriere afmaken.....
|
Jeee... ik zou het echt VET stom vinden als ie naar NAC zou gaan... kom op zeg, hij kan toch nog wel een jaartje bij Feyenoord spelen??! Aargh.... Feyenoord gaat een hele goeie spits kwijtraken!! :(:(:(:(:(
|
elke voetballer wil zijn carriere afsluiten bij zijn cluppie ... lijkt me logisch, en zoveel verdient hij toch niet? hij heeft hij dan ooit voor vitesse kunnen spelen ?
:confused: |
Citaat:
Ja, idd!! Dat dacht ik dus ook Lis@nne!!! En volgens mij klopt dit ook want dit heb ik ook op tv gehoord!! Maar ut zal wel.... want wat Feyenoord doet, maakt mij niet uit!! Want AJAX heeft lekker de dubbel te pakkuh!! Whoehoe |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
FF on-topic,denk dat Pierre nog wel 'n jaartje bij Feyenoord blijft,daar kan hij tenminste prijzen pakken....... |
Citaat:
Heb geen zin om het op te zoeken :D |
Maaruh, weet iemand nou zeker of ie nou wel of niet gaat??!
|
Hij gaat niet
Twee redenen:- Hij is veels te belangrijk voor Feyenoord - NAC kan hem niet betalen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04. |