![]() |
verdergaan
Verdergaan
Het is tjd om de deuren van het verleden te sluiten en door te gaan met mijn leven Het is moeilijk maar ik weet dat ik het kan En ooit zal ik weer gelukkig zijn Ik mis je Ik lig in bed maar ik kan niet slapen Ik mis jouw fijne lichaam tegen de mijne Ik mis jouw warme adem in mijn nek Ik mis je handen die mijn rug strelen En ik mis jou lieve, tedere zoenen die je mij overal geeft Ik wou dat ik bij je was want ik mis je Over Ik dacht dat wij voor altijd bij elkaar zouden zijn Maar je loog tegen me en je deed me pijn Ik hield van je maar nu is het over Voorbij Ik zal nooit meer aan je denken want ik heb je verbannen Uit mijn gedachten Dit zijn 3 losse gedigten ik zou graag weten wat jullie hier van vinden |
gedichten schrijf je met ch, niet met g;)
over de gedichten: verdergaan Het is tijd om de deuren, van het verleden te sluiten en om door te gaan met mijn leven. Het is moeilijk, maar ik weet dat ik het kan ooit zal ik weer gelukkig zijn dit gedicht is veel te standaard, er zit te weinig gevoel in, je hebt de woorden op papier gezet, maar je lijkt er alleen wat mee te zeggen. Het is niet mooi poetisch. Ik heb ff wat woordjes verandert en weggehaald zodat hij beter loopt. Ik mis je dit gedicht vind ik ook niet geweldig. De herhaling van ik mis je vind ik vervelend worden na een paar keer. Daarnaast is het weinig origineel. Je somt op wat je mist maar het voegt niks aan de boodschap van het gedicht toe. Het gedicht sluit je wel sterk af met nog een keer een herhaling. Over Voorbij Ik zal nooit meer aan je denken want ik heb je verbannen Uit mijn gedachten dit vind ik een sterk stukje, hier heb je echt goed je gevoel in gelegd en zeg je veel. De rest van het gedicht vind ik weer een beetje matig, meer een opsomming van wat er gebeurd is. probeer de volgende keer dus meer gevoel in je gedichten te brengen. Daarnaast zou wat meer afwisseling van woorden niet vervelend zijn. |
Verdergaan
Ik vraag mij ernstig af, of ik dit een gedicht ga noemen...Oké, ik noem het een gedicht, maar mooi vind ik het niet. Er zit absoluut geen gevoel in en het loopt niet lekker. Niet eens meegerekend dat de spelling niet correct is. Ik mis je Beetje standaard gedicht. Raakt me niet echt. Over Dit lijkt er meer op! Er zit iig meer gevoel in, dat is al wat. :) Probeer meer gevoel in een gedicht te leggen. Het kan heel leuk zijn om woorden of zinnen te herhalen, maar dit kan je ook overdrijven. Probeer meer ritme te maken, dat leest fijner. Als je wilt weten of het goed loopt, lees het dan eens hardop voor, dan kun je precies horen aan welke stukken je nog wat moet veranderen. Succes ermee! :) nijn. |
ok tnx.
ik zal er aan werken kuzzy |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59. |