![]() |
Wit pak?
Ik had vandaag bijna een wit pak gekocht, maar hij was er niet meer in mijn maat... Mijn vraag: is een wit pak echt zo fout?
|
Nee man juist vet (y) :D
big pimpin |
Wel een beetje pooierig ja....
|
ik vind het lelijk
|
Nou, volgens mij niet...
Als het maar niet helemaal wit is. Dus andere kleur schoenen, stropdas, overhemd, umh... nou ja, gecombineerd met een andere kleur. Anders is het zo... wit... :| |
wat moet je op je 17de met een wit pak?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar voor welke gelegenheid? |
ik vind het soms wel sexy (y)
|
pimpin idd
doen dus pimping rules |
Zolang je geen sneeuwpop lijkt en het stijlvol blijft.
Tijd geleden vroeg een gigantische neger in een spierwit pak me de weg, dat stond echt stoer :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
want je weeet wat ze over jongens met een grote shlong zeggen he? :eek: :eek: :eek: |
Citaat:
Wit pakken vind ik niet mooi, maar voornamelijk omdat bijna iedereen er dan als Boss Hogg eruit ziet (n) |
Citaat:
Bij de brandweer omfg :D |
Gewoon voor een feest. En ik ben ook ceremoniemeester bij de bat mitsva van mijn zusje, dus dan is het ook leuk. En ik dacht eraan om gewoon een zwart overhemd eronder te doen. Over de broek had ik nog niet nagedacht.
En ik draag naar de synagoge altijd een pak, alleen dan niet wit natuurlijk! (ook niet groen) edit: of oranje |
Citaat:
Nou vind ik jou niet direct een persoon bij wie ik een wit pak zou vinden staan, eerlijk gezegd. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind zwart je beter staan. |
Citaat:
Ik vind je ook geen man voor 'het witte pak'. Het is wel vet bij bepaalde mensen die het kunnen hebben (negers, het liefste de allerdikste/grootste en mensen met de echte pooier look). |
Citaat:
old sk00l carn |
Mijn vader is in wit getrouwd, ja toen was ie nog erg tegendraads.. :D Mijn man mag dat trouwens niet, ik wil weten wat ie aanheeft, maar voor een schoolgala ofzo kan een witpak best stylish zijn > ik heb er niets op tegen iig, je moet wel je grenzen weten met zo'n pak
|
[QUOTE]Susanne schreef op 30-06-2004 @ 17:37 :
[B]Mijn vader is in wit getrouwd, ja toen was ie nog erg tegendraads.. :D :D |
Citaat:
|
Nounou, een echte rebel.
|
Citaat:
|
een pak :(
dat vind ik zo eeeh, bah. |
Daarmee pimp je iedere ho uit je hood out, player.
|
Citaat:
|
Hééé*heleboel é's*éél erg lelijk!
|
Mits goed gedragen vind ik het wel gaaf, voor bv. naar een gala. Daarintegen is het een hoop geld voor een pak wat je sowieso niet "dagelijks" kan dragen.
|
gewoon echt een pak vind ik midner, als je nou een leuke spijkerbroek doet met zo'n wit colbertje, dat si wel stoer vind ik.. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind witte pakken hééééél lelijk! |
ik ook
|
Citaat:
|
doei
|
ik zou een witte sok in je mond stoppen dat is pas hip
|
Bij de meeste mensen staat het niet, bovendien valt het bij een wit pak veel meer op als het klote kwaliteit is.
|
vette maffia-shit (y)
maer je moet wel haar op je zak hebben... of in ieder geval de indruk maken dat je haar op je zak hebt |
Citaat:
|
oh damn. ik moet me dreads weer scheren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik schrok even. ik dacht: HOE DE FUCK KOMT ZE AAN EEN FOTO VAN MIJN ZAK?
|
Citaat:
had ik gemaakt terwijl jij stiekem naar mn kont keek op Major League :rolleyes: |
haha stiekem. ik doe nooit iets stiekem lieve schat
|
Citaat:
|
ik ben allochtoon, die zie je niet in het donker. :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |