![]() |
herwaarderings topic: Presidents of the USA
Vanmorgen heb ik hun eerste s/t album weer eens opgezet en man wat blijft dit toch een enorm grappige en vette band. Deze cd vind ik dus echt wel een klassieker. Kitty, Lump, Peaches wie kent deze nummers niet? Met vier woorden: briljant.
Wie vind dit nog meer een heldenband? |
peaches come from a can
they were put there by old men in a factory dowwwwntowwwwwwn |
And if I had my little ways
I eat peaches every day |
Vond het vroeger echt een supercd.
Knap wat je met zo weinig snaren kunt doen |
Peaches, dat was toch met die puberale tekst of niet?
|
en die stoere clip met perzikbomen en ninja's
leuke nummers maar vind/vond Presidents of the USA maar niks verder |
Die cd heb ik ook nog ergens gekopieerd liggen, is wel grappig. Bestaan ze uberhaupt nog wel?
|
nieuw album dit jaar
|
Wat een geweldige CD. M'n favo nummer is Boll Weevil, vanwege de bass :cool:
En met de band speel ik graag 'we're not gonna make it', omdat ie gewoon heel erg klopt. Wij hebben ook geen talent :D :p |
Coole band !
|
Peaches is wel aardig, de rest iets te simpel.
|
hadden hun niet een videoclip waarin ze in het water stonden te spelen?
|
Citaat:
ontopic: ik ken alleen die hitjes en die vind ik leuk :cool: (y) |
yay! één van de weinige bands die verantwoord puberaal zijn <3
|
Citaat:
She's Lump, she's lump, she's lump, She's in my head. She's Lump, she's lump, she's lump, She might be dead... |
kwam dit net nog tegen:
Nieuwe PRESIDENTS OF THE USA 30 juni 2004 De Presidents of the USA hebben na tien jaar tijd een nieuw album af. Dat heet 'Love Everybody' en er is ook al een eerste single 'Some Postman'. In Amerika verscheen het album gisteren op het eigen label van de Presidents, bij ons is het nog een beetje afwachten wanneer het juist in de winkel zal liggen. De groep is ook van plan hun debuutplaat opnieuw uit te brengen. Bron: StuBru Puberaal verantwoord maar meer ook niet. |
Citaat:
|
Hele gave band!
Ik vind de hitjes net de minst leuke nummers. De albums hebben vaak leukere dingen, zoals "Bug City", "Froggie", "Love Delicatessen", "Mobile Home", "Cleveland Rocks", "Ladies & Gentlemen (part 1 & 2)", "Tiny Explosions". Het tweede album, II, vind ik het beste. De laatste CD, "Freaked Out and Small" vond ik echt een teleurstelling. Ik hoop dan ook dat de nieuwe cd meer richting het debuut of "II" gaat. :cool: Citaat:
|
Citaat:
|
ik was vroeger gek op die band
hun cd heb ik in jaren niet meer opgezet |
wel aardig.
|
Citaat:
|
Ik ben de cd waar Lump enzo opstaat kwijt :( kom ik net achter....nou ja, dan maar weer downloaden. Ontzettend koele band :)
|
Citaat:
Even op All Music nagekeken en StuBru zit er inderdaad serieus naast (als niet-fan kan het me ook geen bal schelen maar kom). |
ik heb nog een XL shirtje voor de liefhebber...
super vette band! |
Ik ken alleen peaches geloof ik, die vind ik leuk :)
|
vette band:)
lump en kitty en peaches en froggie zijn VET :D Movin to the country, gonna eat a lot of peaches :D |
Citaat:
en ik heb sowieso nog een black friday 29 demo voor je dus dat komt mooi uit (y) |
Rock !
|
ik vind ze wel zwaar ondergewaardeerd. geweldige band imho.
|
Citaat:
Beste nummers: Tiki God, Dune Buggy, Boll Weevil, Kitty, L.I.P. en Body (y) |
rond mijn 14e luisterde ik er veel na , khad die best of en het selftitled album geloof ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Freaked out and Small was niet zo'n goed album naar mijn mening. De eerste drie waren allemaal briljant maar ik ben benieuwd naar het nieuwe album. |
Citaat:
whatever mierenneuker.. je snapt wat ik bedoel idd pure frosting met ook nog een paar live nrs ik gelooof lump in een cd winkel en nog 1 .. |
Citaat:
Sorry, maar dat was als reactie op degene die zich afvroeg om welke "Best Of" het ging. |
Citaat:
|
die lounge versie van tiki god is idd geweldig
|
Ik heb ook (alleen) die cd, ik vind alleen Peaches leuk, de rest is me iets te jolig.
Eigenlijk heb ik 'm alleen gekocht omdat ik een rokje heb van de Presidents ot USA, en die is gaaf. |
Ik heb inmiddels wat nieuwe nummers gehoord en ze zijn goed.
"Shortwave" is een vrolijk up-tempo nummer met een swingend "Light My Fire"-orgeltje. "Rock & Roll Pest Control" begint met een hoop rare geluiden, een kakelende haan, een krijsende baby, een toeterende auto. Daarna hoor je iemand reclame maken voor de "Young Fresh Fellows", heel wazig. Daarna begint het nummer pas. Een overstuurde fuzz-gitaar, doet een beetje denken aan "Mach 5". Niet erg catchy, maar wel de typisch Presidents-sound van "II". Lekkere gitaarsolo van Dave, op 3 snaren. "Jilted on the Tarmac" begint met een valse start. Dit is een nummer dat zó op het eerste album had kunnen staan. Vrij clean gitaargeluid, en een vette zoomende bas. "Here comes flight 3149, where are you", met een leuk rustig intermezzo, met kerk-orgel. Jawel "Some Postman (Is Grooving)". De single voor het nieuwe album. Heel gemütlich begint het in het couplet, maar in het refrein, dat voorafgegaan wordt door een Nickleback-achtig riffje, wordt het wat steviger en catchy. De teksten van Chris Ballew zijn weer zeer treffend en grappig. "Some postman is grooving to all our love-letters". Leuk nummer! Daarnaast kwam ik ook "George Of The Jungle" tegen. Een ontzettend melig nummer: "George, George, George of the Jungle, strong as he can be... *AAAAAAAAAH*.. watch out for that tree" :D De Presidents zijn op de goeie weg. |
Ik heb zelf Lump en Goerge of the Jungle.
Niet echt mijn stijl, maar Lump is best ok :) |
Citaat:
maar hoe ben je aan dei andere nummers gekomen? |
Kazaa
|
als je een nummer als peaches maakt
dan ben je briljant en daar doe je niks meer aan |
Peaches :cool:
Toch maar weer eens dowloaden denk ik, zo'n cool nummer :p |
Grappig. in de vakantie nog vrij veel gedraaid. Daar is het leuke muziek voor. Lekker meebleren (y)
En respect voor de sam 'n max avatar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
presidents zijn erg :cool:
zaterdag nog backing vocals gedaan op Love delicatessen, tijdens een optreden van het oude bandje van mn broer |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30. |