![]() |
Waar heb jij je vriend/vriendin gevonden
Ik bedoel waar vindt je meestal je vriend/vriendin.
Waar heb je die ontmoet? Van school disco of iets anders? |
Mijn vriend heb ik leren kennen via msn:) een kleine maand intensief gemsn-t en daarna ontmoet... nu 6maanden samen, hijs 19 ik 15:)
|
School
|
Ik heb 2 van m'n 3 exvriendjes trouwens via de paarden leren kennen, hadden beide eigen paarden op dezelfde stal staan. 1 jongen kwam ik tegen in rotterdam, bij toeval bleek hij 2 straten verder dan mij te wonen... :)
|
Internet.
|
msn
|
dit forum.. :rolleyes: mn ex ook trouwens.. :rolleyes: :rolleyes: wat een berichtje op contact gezocht al niet kan doen ;) eerst gewoon een beetje gekletst, afgesproken en van het een komt het ander.. :)
|
Hm. Bij een concert wat ergerlijk lame was.
|
Op het forum van de band die we allebei erg goed vinden. En het is al een oude band, dus we zaten daar als bijna enige jongeren tussen de mensen van rond de 40 (mn vriend is 20, ik 19).
Een jaar ofzo gemsnt, en toen kwam 'onze' band op Arrow Classic Rock vorig jaar, en hebben we elkaar ontmoet. In de zomervakantie nog een aantal keer elkaar gezien, en sinds september hebben we wat met elkaar.. |
op school
|
op de parkeerplaats van een discotheek. we hadden elkaar in de discotheek zelf niet gezien, maar pas toen we beiden naar huis gingen.
|
Heb meneer leren kennen op onze kermis, kende twee vrienden van hem al langer dus vooral ook via die jongens. :)
|
Citaat:
Bedoel je chat ofzo, je moet toch eerst elkaars emailadres weten? |
Mijn enige ex heb ik met het uitgaan ontmoet.
Ik wil mijn toekomstige vriendin ook tijdens het uitgaan ontmoeten... vind ik gewoon het leukste, kun je meteen met elkaar plezier maken. :) |
Op dit forum via een berichtje op contact gezocht. We hebben een week intensief gechat daarna hebben we afgesproken in Amsterdam....het gaat al 3 weken goed :D
|
Op het internet, via de tmf chat :) :) :)
|
Op school
|
We zaten bij elkaar in de klas
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Via een groepsreis in Indonesie. Hij was er met zijn familie en ik met de mijne :).
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriend ken ik van school, mijn ex-vriend van dansles.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Via ICQ.
Hij sprak me aan toen hij ICQ aan het verkennen was en via de zoekfunctie mij als eerste tegen kwam. Ik wilde niets van hem weten maar toen ik me na 2 dagen ongelooflijk verveelde heb ik toch maar ff met hem gekletst (3 uur lang ;)) Vanaf die dag (7 juli 2001) heb ik hem geen dag meer niet gesproken. |
Ik hoorde al een hele tijd wat bonken in mijn klerenkast, maar ik had telkens zoiets van; naja, zal wel aan het deurtje liggen of zo. Dus ik op vakantie en 3 weken later kom ik thuis, was dat gebonk er nog steeds!
Dus ik het raam een stukje dicht gedaan met de gedachte dat het misschien wel aan de tocht lag, maar nog steeds bleef dat gebonk er. Ik begon me er gruwelijk aan te irriteren en vroeg mijn vader of hij misschien wat aan het deurtje wilde doen. Nou, mijn vader ging dus naar dat deurtje kijken, maar er was niks mis mee. Hij zei eerder dat het aan mijn laatjes lag, maar hij had geen zin meer om dat ook nog es na te gaan kijken, dus dat moest ik dus maar doen. Toen ik mijn la open schoof lag er een ikea-doe-het-zelf-pakket in. Ik was allang vergeten dat ik die had, maargoed ik ging dat ding maar eens uit nieuwsgierigheid in elkaar zitten. Wat nou moeilijk bleek te gaan, omdat ik onderdelen miste. Dat heb je wel eens vaker bij die doe-het-zelf-paketten. Ik dus die onderdelen gehaald bij de ikea, ik kreeg ze nog makkelijk mee, want ik had het bonnetje nog bewaard (ja, dat wist ik dan weer wel). Nou, ik dus dat bouwpaket in elkaar gezet en wat bleek? Het was mijn lieftallige vriendje! Nog steeds wilt ie nog wel eens kraken bij zijn schroefjes, maar dat gaat langzaam aan wel over. :) |
op dit forum
|
Internet, via de profielensite van homo.nl
|
Ebay
|
school en mn vaste uitgaansplek.
|
een multiplayer game: Medal Of Honor Allied Assault om precies te zijn ;)
|
Ik ben nog steeds op zoek naar de juiste "vindplaats" :o
|
Heb hem via via op school leren kennen ..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Internet :o :D
|
forum :p :bloos:
|
Hij kwam wel eens over de vloer bij een vriend van mij, dus kende hem al een beetje, alleen van zien want eigenlijk nog nooit echt gepraat, we zijn closer geworden door een feest waar we beide waren....
|
mn vriend en mn ex via scouting, beide
|
Ik ken mijn vriend via tuningevenementen en we zijn toen ook op msn en dergelijke gaan praten. Op een gegeven moment met zn 2en afgesproken en nu zijn we 6,5 maand verder :) and still totaly in love *zucht*
|
Ik heb een vriend. Die heeft weer een andere vriend. Daar gingen we voetbal kijken en laat die vriend nu net een leuke broer hebben :p Zo is het ongeveer gegaan
|
M'n eerste vriendje heb ik op een zomerkamp ontmoet (toen was ik 14). M'n tweede vriendje heb ik in een cafe ontmoet, maar die telt niet echt.. ik had maar 2 weken wat met 'm..
M'n derde vriendje heb ik bij een vriendin van toen ontmoet, ik was op haar verjaardag en hij was er ook.. we waren de hele tijd met elkaar aan het praten en toen bracht hij me naar huis en gingen we zoenen. M'n vierde vriendje heb ik in een cafe ontmoet (hetzelfde cafe als ik net noemde). Hij kende een vriend van mij.. die vriend zei nog tegen hem dat ie mij leuk vond, dus zo van "probeer nou niks".. maar dat boeide hem niet, dus hij probeerde wel wat. Eigenlijk bestwel een eikel. En m'n vijfde vriendje heb ik op dit forum ontmoet, dat is nog steeds m'n vriendje. :) |
Citaat:
ontopic: ik kende hem al via school maar we 'kregen' wat toen we allebei gingen boarden, pffwhahaha |
via mn exvriendje.:D:o
we waren eerst vrienden, toen verkering, toen weer vrienden, en nu weer verkering. :cool: |
fotoboek :bloos:
|
Veel relaties onstaan via t internet :eek: :) .
Mijn allereerste vriendje heb ik leren kennen op school, hij zat in een parallelklas. Maar dat stelde niet zoveel voor. Toen ben ik mijn verdere middelbare schooltijd relatieloos gebleven. Vorige zomer een vakantievriendje gehad; dat was de zoon van vrienden-van-vrienden-van-mijn-ouders, in ieder geval was hij één van de aanwezige jongeren bij ons zomerse bouwproject. Toen ging ik studeren en heb ik mijn eerste 'echte' vriendje leren kennen bij mijn studentenvereniging en nog een andere liefde ook maar die heb ik nooit echt mijn vriendje genoemd. Maar ik denk zomaar dat ik mijn volgende vriendje via mijn studie ken:p. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |