![]() |
serieus?
ok mijn vraag, als je een relatie met iemand hebt, zie je dit dan als:
"dit is de liefde van mijn leven, ik wil altijd bij hem/haar blijven" ? of denk je eerder van: "ik heb het echt geweldig met hem/haar, maar ik denk niet dat dit voor altijd zo blijft". ik bedoel verder niets met houden van ofzo, dat zal je vast wel voelen voor je vriendje/vriendin. maar zegmaar.. of jij denkt dat jullie voor altijd samen blijven, of dat je denkt dat t eens wel es zou kunnen eindigen. |
mmm, ik weet het niet, aan de ene kant kan mijn relatie nog heel lang doorgaan en hoe ik er nu over denk wil ik wel voor altijd bij hem blijven, maar dat kan natuurlijk veranderen...
|
Verschilt per relatie. Maar ik hou er sowieso rekening mee dat het fout kan gaan. Ik ben 16, ik hoef nog niet de liefde van m'n leven te vinden en vanaf nu voor altijd met deze persoon samen te zijn. Toch begin ik niet snel een relatie als ik er absoluut geen toekomst in zie. Ik ga niets overhaasten maar als het een beetje serieus is, dan meen ik het ook wel echt. :)
|
Als je een relatie hebt en geen toekomst in ziet dan kun je net zo goed geen moeite meer voor doen en ermee stoppen.
En met toekomst bedoel ik heus niet gelijk huisje, boompje, beesje aub zeg :nono: |
ik zie het nu zeker als een relatie met een meisje waar ik me hele leven bij wil blijven,
gelijk toen ik met haar had had ik dat idee al, ik denk dat je het gewoon al voelt. zeker als ik haar ook met mijn andere exen vergelijk. Als je al denkt over kinderen krijgen later en hoe je later je huis met elkaar inricht dan weet je ook denk ik wel dat het goed zit haha groetjes. maar sommige mensen kijken van dag tot dag en weten niet of dit de relatie van hun leven is en uiteindelijk blijven ze de rest van hun leven bij elkaar je kan het nooit zeggen of het zo is of niet..ook al denk je er nu wel zo over |
Je denkt dan: dit kan echt voor altijd duren. Maar stiekum weet je wel dat na 3maanden 1 van de 2 er geen zin meer in heeft
|
Ik zou geen relatie aan willen gaan als er geen toekomst in zit denk ik,
bij mij is de hoofdgedachte toch nog altijd om 'voor altijd samen te blijven'.. dit hangt natuurlijk ook wel af van de leeftijd, ik denk er nu helemaal anders over dan toen ik 13 was ofzo. Ik weet wel dat het fout kan gaan, maar ik hoop toch dat er toekomst in de relatie zit. |
Ik WIL wel heel mijn leven bij hem blijven, maar ik twijfel eraan of het ook zo zal zijn....
|
niet altijd. maar boeit dat?
[Loontjuh: heb je bericht ge-edit.. dit soort opmerkingen horen natuurlijk niet zoals je misschien wel begrijpt] |
"Het is nu reuzeleuk en ik hoop dat 't altijd zo zal blijven, maar of dat daadwerkelijk gebeurt kan ik nu niet zeggen omdat ik niet in de toekomst kan kijken."
|
Ligt eraan welke vriend... Bij deze zie ik je me wel de rest van me leven bij hem blijven.
Bij een andere jongen dacht ik dat weer niet. |
Ik denk niet 'dit is de liefde van mijn leven' want dat vind ik een stomme term. Maar ik wil wel altijd bij hem blijven :) En ik begrijp ook wel dat je nu nog niet zeker kunt weten of dat ook gaat gebeuren, maar ik hoop het wel.
|
Als ik een serieuze relatie heb en het gaat goed, dan zal ik ALTIJD het GEVOEL hebben dat voor altijd is.
|
het gaat echt super goed... Maar ik hoop toch niet dat ik voor altijd bij degene blijf waarbij ik nu ben....
aargh... dat vind ik echte vreselijk... als mensen vanaf hun 15de altijd dezelfde partner gehad hebben Oh ik heb nog zoveel andere dingen te doen :) :o |
hmm moeilijk
laat ik het zo zeggen ik heb het nu al anderhalf jaar onwijs naar mijn zin met mijn vriendin, I adore her, maar je houdt altijd in je achterhoofd dat je nog jong bent en er nog heel veel kan veranderen. Het is niet zo dat we de mogelijkheid helemaal uitsluiten, maar als je realistisch bent wordt het erg moeilijk. |
Citaat:
|
Dat is een sig hier van iemand die mijn gevoel wb relaties goed beschrijft:
"Maybe it won't last forever, but who says the best loves do?" Ik ga er niet vanuit dat dingen voor altijd duren, maar dat voor mij niets over hun waarde. |
Ik hoop wel altijd dat het voor altijd is, maar als ik in een pessimistische bui ben kan ik wel dénken dat het heel snel voorbij zal zijn. Alles kan nog veranderen.
|
Ik heb in totaal drie relaties gehad en bij twee daarvan dacht ik dat het echt de ware was. Uiteindelijk liep het toch niet zoals gehoopt, maar toch heb ik een ontzettend leuke tijd gehad. Bij 1 van mn vrienden was het wel heel leuk enzo, maar ik moest er niet aan denken om bij hem te blijven tot het einde van mn leven.
|
Citaat:
|
Ik begin iig geen relatie met het idee dat het toch wel weer zal uitgaan, maar ik hou de optie wel in m'n achterhoofd. Die verdwijnt dan naarmate de relatie langer duurt, en het leuk blijft, naar de achtergrond.
|
"ik heb het echt geweldig met hem/haar, maar ik denk niet dat dit voor altijd zo blijft".
|
Misschien wel, misschien niet, de toekomst zal het zeggen.
Hij had het laatst wel over mij als de moeder van zn toekomstige kinderen. Toen had ik wel iets van: EEEEEKKK!!!! :eek: Hij schrok er zelf ook een beetje van :p |
Mijn relatie op dit moment zie ik niet als voor eeuwig blijvend. Gewoon omdat ik nog maar 16 ben. Ik denk gewoon niet dat dat in mijn geval zal werken. Maargoed.
|
We dachten het allebei wel en voelde het ook.
|
Citaat:
Ik ga een relatie met iemand aan omdat ik daar verliefd op ben en graag bij diegene wil zijn. In het begin leef je dan alleen met het moment maar na een tijdje ga je toch iets verder vooruit kijken. Ik leg nooit iets vast maar praat wel over de toekomst met diegene.. |
Ik zie dat dan als "dit is de liefde van mijn leven, ik wil altijd bij hem blijven" (y) (y) (y) Over eindigen of uitmaken daar moet ik geen eens aan denken,bij ware liefde denk je dat niet ! :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In het begin denk ik altijd dat we toch nooit "eeuwig" samen zullen blijven, als de relatie wat langer duurt ga ik daar wel over nadenken. Als ik die mogelijkheid niet zo zien, zou ik het zelfs uitmaken denk ik. Uiteindelijk ben ik nog nooit "eeuwig" bij een van m'n vriendjes gebleven, dus ben benieuwd hoe t nu met deze zit :p
|
Ik denk dat ik nu een hele goeie te pakken heb. Iemand die de liefde van mijn leven is of zou kunnen zijn. Alleen ben ik al sinds mijn 16e bij deze persoon, en soms verlang ik gewoon naar het spannende van versieren en versierd worden, naar een nieuwe relatie.... Niet dat onze relatie niet meer spannend of goed is, absoluut wel!! Maar soms is het jammer en klote dat ik niet vaker dan één keer mee heb gemaakt hoe een relatie begint.
|
Citaat:
|
Ik zie ons, vriendje en ik dus, wel samen oud worden. Maar we willen dat ook allebei. Ik wil eigenlijk ook niets met iemand anders, hij is gewoon zo geweldig en dat kan niemand zo voor mij zijn.
Maar stel dat ik er geen toekomst in had gezien, was ik er niet aan begonnen natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed ik zal niet negatief gaan doen, vertrouwen is een mooi iets :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk eigenlijk dat iedereen wel anders is dan alle anderen.
|
Citaat:
|
Behalve ik.
|
Daarom is het ook zo dat het lijkt dat we voor elkaar gemaakt zijn.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |