Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   donkere kringen onder ogen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=88734)

*InANna* 12-05-2002 11:45

donkere kringen onder ogen

Daar heb ik dus last van. Heeft iemand daar ook last van of weet iemand of je er iets tegen kan doen? xxx

FlyingPinguin 12-05-2002 12:21

te weinig geslapen... heb ik ook vaak, je kan ze met van die camouflagestiften wel wegwerken. (moet je 1 tint lichter dan je eigen huidskleur nemen, dan valt het het minst op)

nienna elensar 12-05-2002 12:50

heb ik ook last van. Maar bij mij heeft het niets te maken met hoeveel of hoe goed ik slaap. Volgens mij heeft het ook met je ogen te maken. Als je hele bolle ogen hebt, dan valt het meer op. Teminste dat is mijn conclussie. Maar zo'n camouflage stift helpt idd.

Ditchie 12-05-2002 13:46

Een vriendinnetje van mij heeft daar ook heel erg veel last van. Ze heeft ook (heel orgineel van mij:D) heel vaak een camouflage stift bij haar. Het helpt echt ..en lekker makkelijk als je een spiegeltje bij je hebt. Nou is mij ook verteld ( ik weet niet of het klopt!?) om paar keer per week stukjes komkommers op je ogen te leggen. :|

vixen 12-05-2002 15:19

k geloof dat je dan een gebrek aan calcium hebt, dus misschien helpt het als je veel melk drinkt, of dingen eet waar veel calcium in zit.

Blenderhead 12-05-2002 15:37

Citaat:

otherside schreef:
k geloof dat je dan een gebrek aan calcium hebt, dus misschien helpt het als je veel melk drinkt, of dingen eet waar veel calcium in zit.
eet een bot op!!! onze hond heeft er vast nog wel 1

Alicia Silverstone 12-05-2002 15:40

veel slapen :p
kan ook komen doordat je ongelukkig bent geloof ik, blaat.
Je kunt er ook hele dure cremes voor kopen, die heb ik :o
Helpt serieus wel een beetjuh :D
owjah, veel water drinken (of was dat nou alleen tegen wallen...naja, kweeniemeer)

moenbase 12-05-2002 15:42

en als je én genoeg slaapt, en genoeg calcium binnen krijgt, waar kan het dan aan liggen? :/

Alicia Silverstone 12-05-2002 15:48

Citaat:

moenbase schreef:
en als je én genoeg slaapt, en genoeg calcium binnen krijgt, waar kan het dan aan liggen? :/
dat je er aanleg voor hebt
sommige mensen hebben dat nou eenmaal, andere niet.
of doordat je ongelukkig bent.

moenbase 12-05-2002 16:28

ongelukkig, heeft dat er ook mee te maken :eek:

Alicia Silverstone 12-05-2002 17:05

nou....kweenie zeker hoor, maar ik had een keer zoiets gehoord.
als je bijv. heel verdrietig bent, of depressief, of naja...gewoon ongelukkig, dan kan dat ook invloed hebben.
Maar ik heb het niet bed8 hoor, iemand zei dat een keer. Of het waar is weet ik niet..

:) xxx

*InANna* 12-05-2002 20:17

Okee, ik zal het proberen, maar ik heb opzich wel redelijk genoeg slaap hoor, en ik heb het inderdaad altijd wel. Soms is het erger dan een andere keer. Maja kay, bedankt voor de tips ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42.