![]() |
Truukjes van van der vaart
Die reclames van Truukjes van van der vaart, zijn die ergens te downloade? Echt te gekke reclames!
|
|
Citaat:
|
Hij is wel goed in de 'ik laat me niet zien op het veld'-truuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel melig, ik kan er altijd wel om lachen. :D
Wel irritant vind ik trouwens die opmerkingen van mensen die serieus menen dat het geen goede reclame is, omdat Van der Vaart zo slecht zou acteren. :rolleyes: |
haha ken je dat soort mensen? :D
|
In het begin vond ik ze wel leuk, maar nu begint dat deuntje wat bijna om het kwartier te horen is op tv me op mn zenuwen te werken.
|
Ik t begin kon ik m nie uitstaan, maar tegenwoordig vind ik m echt cool :cool: Heb dan ook gelijk de hele dag dat liedje in mn hoofd. De truuuukjes van van der Vaaart! Boink! :D
Geweldige reclame (y) |
Ik vind van der Vaart sowieso al irritant, en die trucjes van em al helemaal. :|
|
ik heb er pas 1 gezien en dat was diegene dat ie over de enkel van die meid valt
|
coole reclames :cool:
|
Citaat:
|
staat ook al topic over op EK-voetbal-subforum
(dat jullie het ff weten :) ) |
Citaat:
|
mja, stiekem vind ik ze wel een beetje humor :bloos:
best wel de neiging om het na te gaan doen:D |
Ik ken alleen die waar hij over dat meisje struikelt. Het is echt verschrikkelijk slecht. (n) Ik irriteer me echt aan die reclame.
|
Citaat:
|
Bagger.:(
|
Als Silvie daar had gelegen op het gras, was het nog een grotere schwalbe geweest, want die is zo klein, die zie je nog niet eens liggen. :o:D
|
Citaat:
rafael is lekker maar die reclame is zo softy bah |
Die zijn wel grappig.
|
Citaat:
|
Ik vind het ook een (hele) leuke reclame alleen jammer dat ie ze gister niet heeft toegepast.
|
Ik kan er wel om lachen. :D
|
jullie hebbnen geen humor
|
Hm, ik ken ''de trap'' en ''de schwalbe''
Vet lomp, en dat deuntje is ook irritant! (n) En Van der Vaart moet wat meer energie in het voetbal steken dan in zijn 'prachtige' vriendin |
Citaat:
Ontopic: Ik vind die van die trap wel grappig, die andere heb ik nog niet gezien.. |
k vind ze eerlijk gezegd best wel nep, en ze maken misbruik van zijn kop(die overigens niet eens zo knap is)...maja smaken verschillen!!
|
Citaat:
|
Van der Vaart heeft echt zo'n jambek. Die reclames zijn ook niet te pruimen.
|
Haha, 'jambek' (Y).
Wat een acteur trouwens, die vd Vaart. Nou. |
Die gast is zo dom en slecht acterend en de actie zo droog dat het wel weer grappig wordt eigenlijk. Niet dat ik voor mijn lol naar reclame ga kijken ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Overigens kan ik me niet voorstellen dat je die reclames wilt downloaden. Ze zijn totaal niét grappig, en nog erbarmelijk slecht ook. |
Zolang die niet de indruk gaat maken dat hij niet doorheeft dat ie hartstikke voor lul staat in die reclames vind ik ze leuk.
|
het meisje lijkt ook nog eens op silvie meis
stomme reclame |
het gaat er ook helemaal niet om dat de reclame goed en pro is. Hij moet helemaal geen goeie acteur zijn hier in. Het gaat erom dat het zo flauw is :D Lach me echt dood elke keer.
Jammer genoeg heb ik em nog niet gevonde om internet |
Citaat:
|
Ik vind ze leuk :)
ik vind het alleen stom dat die picknickende meisjes bij 'de trap' elk een eigen zak chips hebben. Zo ongezellig :P |
Ik kan er niet om lachen. :|
|
Ik vind t echt wel een leuke reclame, vooral die big smile ( :D )
van hem op t laatst. |
Ik moet er ook iedere keer om lachen, juist omdat het zo flauw is :)
|
ik moet er een beetje van huilen :|
|
Och, ik vind het wel grappige reclames :)
Ow, die reclame van "de trap" waarin ie dus zo'n bal in een groepje met meisjes trapt, dat meisje wat hem dan de bal aangeeft, daar heb ik op de basisschool bij in de klas gezeten :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |