![]() |
Lezen jullie de filmrecensies?
Ik vraag me toch al een tijd iets af.
Lezen forumbezoekers (in het bijzonder de forumbezoekers van dit forum natuurlijk) eigenlijk de filmrecensies bij het Fun gedeelte? |
Soms.
|
Ik kom eigenlijk nooit op het fun gedeelte.. recensies lees ik sowieso bijna nooit eigenlijk. Heb al vaak gehad dat ik een film nog wilde zien, recensie lees, en dat er dan vanalles in verklapt wordt (n)
Als ik daarna toevallig nog eens een recensie tegenkom van een film die ik toch al heb gezien, dan lees ik hem vaak wel :) |
Nee, ik lees soms de recensies in de Veronicagids maar daar houdt het ook wel mee op. Op het Fun-gedeelte kom ik ook amper :)
|
Neen, soms wel eens in een boekje, maar een film is nog altijd iets persoonlijks vind ik, dus ik heb er niet veel aan :)
Verder kom ik zelden tot nooit op het fun gedeelte.. |
Citaat:
|
Hebben we een Fun-gedeelte?
|
eigenlijk niet
|
Soms, maar eigenlijk over het algemeen als ik de film al gezien heb. Kijk ik of ik het ermee eens ben. Heel af en toe lees ik er een zonder dat ik de film gezien heb, maar dat is meestal als ik er al een heb gelezen van een film die ik wel heb gezien. Meestal klik ik van de frontpage meteen door naar het forum.
|
Ja, ik lees eigenlijk overal wel filmrecensies.
|
Ja, altijd.
|
jawel.
|
Ik wist niet eens dat het bestond, maar nu wel even aan het checken. Erg nice. :)
|
Citaat:
|
Nee.
Ik lees filmrecensies op http://www.imdb.com/ en op http://www.rottentomatoes.com/vine/j...19&view=public en de recensies van Thijs Gloger. |
Nee ik lees geen recensies, want het is maar een mening van iemand. Ik laat me ook niet tegenhouden door een slechte recensie, als iets mij een leuke film lijkt, ga ik lekker die film kijken. Fok het maar gewoon
|
Tja, aangezien ik altijd rondhang op Rotten Tomatoes, krijg ik genoeg reviews onder ogen.
|
Citaat:
|
Zo goed als nooit.
|
Ik heb ze eigenlijk nog nooit gelezen, wist eigenlijk niet eens dat ze er waren. :o
|
Die recensies zijn zelden goed.
|
Soms... Heel soms eigenlijk.
|
Heel soms.
|
Soms, als ik al vaag iets over een film heb gehoord en er wat meer over wil weten.
|
Iedereen heeft een andere mening, dus ik lees het niet en meestal ben ik het ook niet ermee eens als ik het lees.
|
Soms, ligt ook aan de film.
|
Citaat:
:eek: *feels honored. |
Soms, maar ben het er vaak niet mee eens.
|
Citaat:
Het valt me trouwens op dat Nederlanders heel nuchter omgaan met de beweringen van de critici. In de vereningde staten kun je een film maken en breken met kritiek, maar hier lijkt iedereen het te geringschatten of zelfs compleet te negeren. Althans het merendeel van de bioscoopgangers. Ikzelf lees wel kritieken, maar laat me er geenszins door beinvloeden. |
Citaat:
|
Dat ligt eraan. Als het een film is waar ik al iets van gezien heb (een trailer of een voorstukje op tv) en ik meer over die film wil weten, meestal wel. Maar dan laat ik me nog niet erg beinvloeden om die film niet/wel te gaan kijken als die de hemel in wordt geprezen of helemaal wordt afgekraakt. Het is gewoon wel eens leuk om te lezen.
|
Jawel, alleen niet te vaak. Ik kan me ergeren aan de ratings die worden gegeven. Heel erg ergeren eigenlijk.
|
Dit is de eerste keer dat ik van het Fun-gedeelte hoor :)
|
ik lees soms na het zien van een film de recensie nog eens door, maar nooit voor ik een film ga kijken
|
nooit
|
Citaat:
Achteraf kan ik ze wel lezen, alleen dan erger ik me er vaak aan omdat ik het niet met ze eens ben op alle vlakken. |
Citaat:
|
Citaat:
Erm neu ik lees ze nooit eigenlijk. Waarom niet? Geen idee. Films boeien me niet zo I suppose. Allemaal bioscoopfilms en de bioscoop is kut (n). |
Een enkele keer.
|
Citaat:
|
Ik lees vaak recensies van James Berardinelli.
|
Citaat:
On-topic, af en toe lees ik de Scholieren.com recensies en ik zie geen reden waarom daarmee gestopt moet worden (alleen al zodat de medewerkers naar gratis persvoorstellingen kunnen gaan ;) ) |
Ik lees in Schokkend Nieuws online en in tijdschriftvorm graag recensies. Die van Berge Garabedian en John Fallon lees ook nog wel eens.
Hier op scholieren.com lees ik ze alleen als de film met interessant leek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel soms, de muziekrecensies vind ik interessanter. :)
|
Ik download de films altijd, zet ze vervolgens op mijn xbox en kan dan via XBMC alle informatie opvragen die ik nodig heb over de film.
|
Citaat:
|
Ik lees ze wel eens ja, en schrijf ze ook af en toe.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30. |