![]() |
Hotmail
k krijg telkens een scherm van internet explorer, dat die site niet geopend kan worden, dan staat er:
Internet explorer cannot open the internet site Operation aborted En ik kan ook geen mails verwijderen, iemand enig idee wat ik eraan kan doen? Of iemand die dit probleem herkent? |
zo lekker vaag :)
Als je niet op hotmail kan komen ist toch logisch dat je ook geen mails kan verwijderen? of omdat je dit zegt zit het toch anders |
Ik zit dan wel op hotmail, maar krijg dan steeds een foutmelding als ik bijvoorbeeld mail ofzo wil verwijderen en als ik dan op ok klik dan krijg ik opeens een pagina met this page can not be found.
|
Je kan (tijdelijk) een andere browser instaleren, zodat je dan zonder problemen kan surfen op het net. Een goede de wij kunnen aanraden is Mozilla's Firefox.
Deze kan je makkelijk instaleren en weer makkelijk verwijderen zondat dat je problemen krijgt met internet explorer. Helaas kan ik zo ff niet een andere oplossing bedenken. Toch raad ik je wel ff aan om te scannen op spyware/adware (zie de centrale topic daarover) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |