![]() |
Online strippokeren met de webcam?
Ik vraag me af of er hier mensen zijn die weleens online strippoker hebben gespeeld met een vriend(in) of misschien wel een volslagen vreemde? Met een webcam kan dat natuurlijk heel makkelijk, maar of het ook gedaan wordt weet ik niet. Lijkt mij iig wel spannend...
|
Creatief idee...
...maar niet echt iets voor mij. |
Lijkt me op zich wel spannend.
kan ik stiekem kaarten in mijn schaamhaar verstoppen |
Citaat:
|
Citaat:
|
is idd wel een creatief idee maar of het iets voor mij is :P moet ik eerst leren pokeren :rolleyes: enne zie me moeder m'n kamer al binne kome "WAT BEN JIJ NOU WEER AAN HET DOEN! :eek: "
Trouwens tegen een wildvreemde is dat helemaal vreemd.. en zou ik dat al helemaal niet doen |
Neuh, ik doe dat liever irl en al helemaal niet met vreemden.
|
Ik kan niet pokeren.
Online striptetris met de webcam anders? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Strippokeren is superleuk, ik zou het wel doen, ik heb het zelfs met een groep gedaan in een volle bus richting parijs... al die ouwetjes ons aankijke :eek:
|
Citaat:
wat een stom idee. strippokeren via de webcam! doe het dan iig irl! hoewel strip-pimpampet wel weer heel geil is.... :rolleyes: |
Lol, doe het gewoon met rl vrienden op een regen achtige avond en je hebt geen zin om door de regen te gaan fiesten...
ag ja sommige vinden het leuk andere weer niet.. :) ik hoor bij de 1ste groep :D |
Citaat:
Kan het nog zoutelozer! |
Stripmijnenveger :cool:
|
Citaat:
:D |
GOED IDEE !!! :eek:
|
Stripschaak, voor mensen met geduld.
|
volgens mij vinden alleen mannen dat een goed ID :s
strippoker... bahbah ik zou me dan echt wel een sletvoelen (n) |
Strip-Quake 3, nu met z'n 32en online
|
Citaat:
|
stripverhaal :D
wekelijks voor 2 euro in je brievenbus ""een vrolijk weekblad"" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog nooit gedaan:o Ik patience liever:D
|
Alleen niet met Oost-Europeanen
|
Grappig :D
En om jezelf een slet te noemen vind ik wat overdone :rolleyes: Maargoed, het is persoonlijk denk ik wat je er van vindt. Ikzelf zou het wel spannend vinden! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
oh lijkt me wel leuk, alleen met vreemden lijkt me minder, maar goed ik versla iedereen met pokeren dus ik hoef niet bang te zijn dat ik uit de kleren moet..:o
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom heb ik zo een gevoel dat 90 % van de mensen die hier gereageert hebben niet eens weten HOE het spel poker gespeeld word
|
Citaat:
Overigens, zo moeilijk hoeft poker nou ook weer niet te zijn. Kwestie van een niet al te ingewikkelde variant kiezen en het niet te serieus nemen... |
we kunnen toch gewoon beter strip-tease doen veel geiler!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan ook wel twee vingers in m'n neus doen. Eén in elk gat. :p |
Nee daar hebben meisjes geen zin in, want dat is zo enggg.
En dan al helemaal niet met een vreemde, (n) (n) lomp->ja zielig->ook wel klein beejte begrijpen->nee Maar ze willen jou wel zien met je slungel, maar da moet toch wa tegenover staan? :nono: |
Oke ja ze moet er natuurlijk geld voor hebben, (blijkbaar minder eng dan opeens)
Oke is ook goed. Voeg maar toe: Xandert21@hotmail.com Hoeveel moet je ervoor hebben, striptease bedoel ik dan? Hoever wil je gaan? Nou.. (niet reageren met teveel overgewicht graag) Zo doen ze het misschien wel, ik hoor het wel. |
Citaat:
|
hoe wil je dat ign online doen?
|
Citaat:
na 3 potjes degene met de laagste score moet wat uit doen ;) |
Citaat:
|
klinkt best leuk hoor daar niet van maar een gat in de markt betwijfel ik :P
veel plezier alle die het doen kan me voorstellen dat het best leuk wordt al is het met alleen mannen ook niet super verwacht ik maar goed. Post anders ook ff de regels van poker mss willen er dan meer mensen mee doen ;) succes en veel plezier |
Citaat:
|
strip-twister
Al zal dat wel moeilijk gaan over de webcam :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |