![]() |
internetliefde
via een chatbox(scholieren.com) heb ik echt een hele aardige jongen leren kennen. we zijn met elkaar gaan praten op msn enzow, en hij heeft me geholpen in een paar klote tijden(verkering is uitgegaan enzow). het enige nadeel tussen ons was het leeftijdsverschil, hij 20 ik 14. na een paar dagen op msn stuurde hij een mail met daarin: he liefie ik hou van jou!
ik vatte dit al niet helemaal, want we kenden elkaar amper. dus ik vroeg aan hem wat hij er mee bedoelde en toen zei hij dat hij dat tegen heel veel meiden zei, ik was dus niet de enige in zijn msn-lijst bij wie hij zei dat ie op verliefd was!! wat moet ik nu doen?? |
Misschien bedoelde hij wel niet dat hij verliefd op je is. Ik ken ook mensen die 'ik hou van je' roepen tegen alles wat los en vast zit.
Mja, dat denk ik. [edit]Wel jammer voor je trouwens[/edit] |
Nou, dat is dus geen internetliefde... :s
Ik heb er altijd een hekel aan als mensen zo snel zulke dingen zeggen, dan weet je nooit wanneer ze het wél menen. Je kunt het beter als gewone vriendschap zien. |
En die andere jongen dan die er met je vriendin van door is?
|
Hij bedoelde gewoon dat-ie je aardig vindt, sommige mensen gaan dan ik hou van jou roepen.
|
Kan je nou echt niets zelf bedenken? :confused:
Ook déze laten gaan! En trouwens, heeft ie ook daadwerkelijk tegen je gezegd dat ie verliefd op je is of zei ie alleen "maar" ik hou van je? Want zegt ook niet ieder meisje tegen weet ik veel wie I love you? Dat is toch eigenlijk t zelfde (ook al is t gevoelsmatig toch wel anders)? |
Volgens mij bedoelde hij het gewoon maar vriendschappelijk hoor.. sommige mensen zeggen dat nu eenmaal ook vriendschappelijk tegen elkaar?
|
Na een paar dagen?
Dat is niet echt serieus te nemen, lijkt me. Misschien denkt hij dat hij op die manier kan 'scoren'? |
Ben je blond ofzo :rolleyes:
Hij is echt niet verliefd op je, hij loopt 14 jarige een beetje te versieren. Een loser noem ik dat dus hem blokkeren lijkt me een prima optie. |
Die jongen zegt zelf dat-ie het tegen heel veel meisjes zegt, het lijkt mij niet dat-ie het dan als versieren bedoelt... want als je iemand wil versieren zeg je er niet bij 'ja, ik doe dit ook bij heel veel anderen'
|
Verwacht er niet te veel van.
Of je stuurt terug dat je ook van hem houdt ;) |
Met dat soort gasten zou ik maar een beetje oppassen...
|
Door "ik hou van je" te zeggen is hij verliefd op je? :s
Als hij dat in een smsje zet ofzo, dat is dan al wat meer die richting op. Maar heel vaak wordt op internet, mail en msn "ik hou van je" gezet als afsluiten. Is meer iets vriendschappelijks, of zoiets van "ik vind jou aardig". Dus nee... geen internetliefde... |
nee, hij zei in een serieuze mail dat hij verliefd op me is, dat hij van me houdt en dat ie een relatie met me wil aangaan.......
|
toch niet de IRC chatbox he?
|
Citaat:
Laat je dat toch doen, dan is het je eigen schuld je moet jezelf van hem afzetten. |
Citaat:
Hoe lang praat je al met m'n dan? :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm, ik heb ontdekt dat hij hier lid is. hij zei tegen mij dat hij geen foto's had, en nu heb ik foto's gezien, hij woont niet waar hij zei dat ie woonde en hij heeft een andere achternaam........
|
Nou, en hoe bevalt hij je? :p
|
tis een klootzak!!
|
kijk, zijn het gasten van de IRC chatbox (via MIRC dus #scholieren) etc, dan zijn het verschrikkelijke loosers, nerds, etc
en als ze van de andere chatbox hier zijn, dus gewoon java, dan zijn het players en gewoon idioten met een IQ van 20 :) |
Citaat:
Iedereen die blond ouder dan 13 jonger dan 17 is is een breezerslet Een jongen met een oorbel is een ad En de mensen uit Gilze zijn boeren :p ontopic ik houd van je kun je best wel sneller zeggen kbedoel ik hou ook van me hond, maar dat wil ook niet zeggen dat ik er verliefd op ben, en meeneem voor een avondje bios ofzo ;) |
Citaat:
Denk maar eens goed na meid... succes ermee! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mensen uit gilze zijn geen boeren, dat bestaat alleen maar uit sukkels en mijn alom niet geprezen tante |
Citaat:
Ik kan je verzekeren dat je liever in de IRC chat zit (Chat 2) dan in de andere (chat 1) Maar als ze inderdaad in de IRC chat zat (if so: wat was je nick? :)), dan kan ze ervanuit gaan dat het niet serieus bedoeld was. Als ze in chat 1 zat, kan ze ervanuit gaan dat het niet serieus bedoeld was en geef ik haar bij deze het advies daar weg te blijven. Over losers gesproken.. :rolleyes: |
Twintigjarigen die mailtjes met 'ik hou van je' aan veertienjarigen sturen zijn sowieso kansloos.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
iedereen thnx dat jullie erop gereageerd hebben!! ik heb er best veel aan gehad! ik vind het alleen klote dat hij hier ook lid is.........
|
Citaat:
Tessa: Dat hij hier lid is, hoeft toch geen probleem te zijn? In welke chat zou je nou? |
Citaat:
|
chat 2
|
Citaat:
Ik zou me integendeel meer zorgen maken als dat op de java chatbox van chattv gebeurt (en volgens mijis dat wel het geval). Anyway, ontopic: mja, hij vindt je leuk of zo, zonder meer blijkbaar. Laat gewoon wat tijd verlopen en je ziet wel wat ie wilt/doet. |
:nono:
Niet zo minachtend over jongens van ongeveer 20. :( Ik heb best wat vrienden in die leeftijdscategorie, en het merendeel ken ik niet via chat, msn, sms, telefoon, maar gewoon real life. :p Ok, het zijn dan wel vrienden, maar sommige zijn erg leuk. :o Maar dit terzijde... Ben best benieuwd wie het nu is, ookal gaat het met niks aan. :o |
Citaat:
*kijkt onschuldig* ik ben het niet :p (geen idee wie en dat maakt niet uit trouwens) |
Keek net eens even op je Cu2-profiel, en ook jij strooit uitbundig rond met luv you's en (L) u gevallen..
Dit kan ook hij dus hebben gedaan. Zo niet (wat overigens veel logischer is), is het gewoon een vieze smeerlap met pseudofilische gevoelens.. Blocken dus die vent! offtopic: Hoe gaat het met het broeikaseffect? Das er niey meer.. :nono: |
op mijn cu2 zeh ik dat idd vaak maar dat is over mijn allerbeste vrienden!!
|
Block- Delete.
|
wat 'n hevige reacties mensen. vooral die die het over "pseudofilische" :rolleyes: gevoelens heeft. Ik vraag me trouwens af in welke mate je pedofiel (ik neem aan dat het daar om gaat) kunt zijn op je 20ste? Ja, met kinderen van 8, ok...
Nou, iig, zoals het met alle internet"relaties" moet gaan, dien je wel een beetje op je hoede te blijven en zo, zelfs iemand vanje leeftijd kan eng zijn / liegen / enz. Ik dnek niet dat je hem daarom meteen moet blocken omdat ie "ik houd van je" zei.. zeker als ie dan ZELF zegt dat ie met dat zinnetje rondstrooit. Niets om je druk over te maken als je het me vraagt. |
nou je titel is iig al fout, het gaat blijkbaar niet om een internet liefde. Tja, wat je kunt.. Nouja, niks zou ik zeggen. als hij dit zegt tegen je, maar tegelijk ook tegen vele anderen, dan ziet hij je blijkbaar meer als een gewone vriend, maar niet een liefde.
En btw: ik vind 14 en 20 wel een heel verschil, en al wel helemaal als je elkaar alleen via msn kent ff offtopic: gebeuren al deze topics tegelijk? Je post wel erg veel verschillende verhalen :s |
Citaat:
mijn ervaring met mensen uit Gize (en vooral Rijen) is dat het wel boeren zijn, maar dat wil niet zeggen dat ze dat allemaal zijn en dat gaat ook op voor chatboxen mensen met verschillende motiven om te chatten maar iedereen is gelijk ned of sukkel als ie erin zit dat vind ik dus een groot vooroordeel en dat probeerde ik ook duidelijk te maken met mijn voorbeeld uit Rijen |
Citaat:
on topic: blokkeren en verder geen aandacht aan besteden. Sowieso mensen die over internet zeggen dat ze verliefd op je zijn en van je houden neem ik niet serieus (uberhaupt als mensen dat zeggen terwijl ik ze IRL niet ken). |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, dit is niet waar het topic om draait. Het gaat hier gewoon om een verkeerd opgevatte opmerking. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |