![]() |
klote liefde
ik had verkering met een jongen, voor de 2e keer en al best veel maanden enzow, maar ik d8 dat hy niet verliefd op me was, en ik vond dat hij onze relatie niet serieus nam.......
dus maakte ik het uit. ik leerde toen een jongen kennen maar die jongen vond mijn vriendin leuk, ik werd verliefd op die jongen, en toen moest die jongen kiezen..........................we waren met zn 2en in het zwembad en toen zei tie dat hij voor mij koos!(details vertel ik wel op speciaal verzoek :p ), dus ik helemaal blij enzow, maakt ie het een week later uit en zeg tie dat ie tog op men vriendin verliefd is!!! wat moek nou doen?? |
euhm..ik denk accepteren dat je geplayed bent, en op zoek naar een jongen die jou wel waard is! Die dus niet achter je vriendin aan gaat.
|
Uh, niet meer achter die jongen aangaan?? Zoiets moet je nog leren... maar zo'n jongen moet je laten gaan. Daar heb je toch niets aan.
|
Er niet meer achter aangaan, en een betere jongen zoeken die bij je past en het serieus met je meent.
|
scholieren.com, niet ikvoelmebeterdanpubersjijook.nl. Kom op gast, ga dan naar een andere site.
ontopic: gewoon laten gaan die gast, you've been played |
Niks, verder. Wat zou je er mee willen doen?
Er is een jongen met wie jij het uit hebt gemaakt omdat je dacht dat hij niet verliefd was. Beetje voorbarig, ik zou eerst vragen of het ook echt zo is, maargoed. In elk geval ben je niet verliefd op hem, dus het maakt ook niet meer uit. En er is een jongen waar jij wel verliefd op bent, maar die niet verliefd op jou is. Tja, daar kun je dan verder ook weinig mee, wel? |
ik heb voordat ik het heb uitgemaakt het ook aan die jongen gevraagd, of tie verliefd op me was, maar hij nam het gewoon niet serieus! waarom zijn er nou geen leuke jongens die wel een serieuze relatie willen??
|
Citaat:
|
Citaat:
ennu dis is een Scholieren Forum dus raad eens in welke levensfase de meeste mensen zitten die hier posten Ontopic: Kan er weinig aan doen, die gast weet blijkbaar niet zo goed wat ie wil. |
Citaat:
|
wat heeft die eerste kerel ermee te maken?
|
Door schade en schande wordt men wijs.
|
Ik denk dat we nog wat details over wat er precies in het zwembad gebeurd is nodig hebben alvorens we een oordeel kunnen vellen over deze zaak. :)
|
Leukere jongen zoeken die tenminste niet zo vaag doet?
|
Wat je moet doen? Gewoon verder gaan met je eigen laten en hem lekker laten of zo? :o Ga niet stoken tussen hun, want daarmee zet je je vriendschap met je vriendin ook nog eens op het spel.
|
in het zwembad heeft hij mij ontgroend
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmm, tja... Das wel jammer natuurlijk.:( Maar hij is je niet waard hoor, als hij eerst met je zoent en dan je gelijk "dumpt", omdat hij je vriendin toch leuker vindt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het leven is in der daad kanker als je niet kan typen ja
|
Interpunctie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nix doen.. wacht nog een jaar of zow.. als je 15 bent zijn er weer leukere jonges..(owneej da kan niej, dan zijn die jongs natuurlijk ook 15/16 :o :bloos: )
haha geintje..! :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |