![]() |
En wat vind je de mooiste spellen op den X-Box?
Ik ben benieuwd wat voor soort spellen bij deze console het best scoren. Ik ben bezig met een soort GameCube vs X-Box ding. :)
|
Ik ken alleen Full Spectrum Warrior, en ik wacht met spanning op het moment dat die ook voor de PC gereleased wordt.
|
Hier ga ik toch voor Halo.
Offtopic: Maar als ik jou was zou ik toch voor de xbox kiezen (als je een concole wilt gaan kopen) Omdat je hier gewoon meer dingen kan doen dan met de gamecube. Zeg nou zelf, na lange dagen dezelfde spellen te spelen gaat het je vervelen. Dan kan je er nog andere dingen er mee doen. Zoals je pc koppelen met je xbox, bijvoorbeeld films doorsturen die je dan kan kijken op je tv scherm in plaats van je computer scherm. (ok ok, met een klein kabeltje van je videokaart naar je tv heeft hetzelfde effect, maar dan hoor je nog steeds het geluid van je pc) Hem laten ombouwen zodat je linux erop kan gooien om zo écht de kracht van je xbox te voelen, enz Je kan zelfs op je xbox gaan internetten! |
Vice city is wel grappig op de Xbox
En ik sluit me ook aan bij freyk. |
ik ben gek van project gotham racing 1 + 2
|
Ninja Gaiden... Nuff Said...
|
project gotham 2
|
spellen die nog wel eens in mn xbox te vinden zijn :
Soulcalibur 2 Midnightclub breakdown |
Citaat:
Ik download nooit films, en zo erg vind ik het niet om op den pc te kijken, of door te sturen naar tv. Internetten kost weer apart tig euro per maand. :s |
ik ben misschien van plan er een te gaan kopen
ik heb dus niet zo'n ervaring maar ninja gaiden lijkt mij goed en ook halo doom3 wat binnenkort uitomt prohect gotham racing metal gear solid 2 |
Halo is wel mooi. Verder nog Ninja Gaiden, Dead or Alive 3, Marvel vs. Capcom 2, Soul Calibur, Shenmue 2, Silent Hill: Inner Fears(bij gebrek aan een Resident Evil game).
De Xbox heeft niet echt toptitels behalve Ninja Gaiden en Halo. |
Ik zag eergister bij GameKings een spel (volgens mij voor X-Box) was gebaseerd op een film van Vin Diesel (dacht ik) en dat was volgens hun de beste game met licencie ooit. En ik vond 't er ook wel top uit zien. (Qya sfeer dan.)
Hopelijk komt dat ook op de PC. (y) |
1. Top Spin
2. Ninja Gaiden 3. SSX 3 |
Citaat:
iso's van spelletjes inladen :p |
Citaat:
|
halo voor 'social gaming' gewoon gezelli met maten matten & daar kan dan ook wel topspin bij voor live en dan moet je wel dubbelen met je maat want singles is ni gezellie en ni leuk,
en project gotham racing 2!! |
[offtopic]
Citaat:
Je kan er dan ook gamecube spellen erop spelen via een emulator op de xbox. |
Enkele titels die zeker de moeite waard zijn.
Ninja Gaiden, Soul calibur 2, Morrowind, Star Wars Kotor, Halo, Alle THPS die er zijn voor de Box, Splintercell, Mechassault en vele X-box eigenaars zitten natuurlijk kwijlend uit te kijken naar Fable Halo 2 en meer. |
binnenkort halo2 denk ik.
|
Ninja Gaiden (y)
|
Ninja Gaiden vind ik het mooiste spel, echt prachtige graphics.
Leukste spel Halo. In tegenstelling tot veel anderen vind ik ook de singleplayer erg leuk (op 3 niveaus uitgespeeld, alleen legendary niet). Toch blijft multiplayer het leukste. Met z'n achten tegen elkaar spelen, zowel ieder voor zich als in teams. Echt prachtig :cool: Helaas heb ik nog niet met z'n 16en gedaan, anders waren de grote levels als Sidewinder en Blood Gulch ook leuk geweest om te spelen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |